找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: School-based Partnerships in Teacher Education; A Research Informed Linda Hobbs,Coral Campbell,Mellita Jones Book 2018 Springer Nature Sin

[复制链接]
楼主: 警察在苦笑
发表于 2025-3-26 23:43:44 | 显示全部楼层
Linda Hobbs,John Kenny den einzelnen Faktoren und Relationen Stellung beziehen: Auf Basis ihrer Erfahrung werden diese die Relevanz einzelner oder aller Faktoren und Relationen für die von ihnen begleiteten Lösungsprozesse bewerten. Zustimmung zu den Faktoren und Relationen sowie begleitende Erfahrungsbeispiele werden al
发表于 2025-3-27 01:38:27 | 显示全部楼层
Sandra Herbert,Christine Redman,Christopher Speldewinde
发表于 2025-3-27 08:57:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 11:01:39 | 显示全部楼层
Mellita Jonesungen grundlegend analysiert und mit dem der klassischen Heilbehandlung verglichen. Die Ergebnisse bieten eine wissenschaftliche Grundlage für aktuelleund zukünftige Bemühungen um einen sachgerechten Ausgleich der Interessen und Bedürfnisse von Arzt und Patient..978-3-642-36115-9Series ISSN 1866-9662 Series E-ISSN 1866-9670
发表于 2025-3-27 16:51:58 | 显示全部楼层
ork is applied and evaluated in the context of other school- or learning-related partnerships. These broad-ranging analyses illustrate the relevance of the model to a range of settings, both within and outside 978-981-13-4687-3978-981-13-1795-8
发表于 2025-3-27 21:48:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 00:07:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 03:29:23 | 显示全部楼层
Science Teacher Education Partnerships with Schools (STEPS)f the research endeavour. The STEPS research responded to a continuing concern regarding primary teachers’ acquisition of scientific understanding, confidence to teach science and persistent questions concerning the effectiveness of traditional approaches to teacher education. STEPS brought together
发表于 2025-3-28 06:40:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 12:48:22 | 显示全部楼层
Linking Theory and Practice Through Partnershipsol-based teaching that engages pre-service primary teachers in an authentic experience of science classroom teaching and learning. It is argued that partnerships present a mechanism through which teacher educators can best enact praxis—the linking of theory and practice, in their science teacher edu
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-24 10:45
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表