找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: School-based Partnerships in Teacher Education; A Research Informed Linda Hobbs,Coral Campbell,Mellita Jones Book 2018 Springer Nature Sin

[复制链接]
查看: 19590|回复: 56
发表于 2025-3-21 17:53:16 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称School-based Partnerships in Teacher Education
副标题A Research Informed
编辑Linda Hobbs,Coral Campbell,Mellita Jones
视频video
概述Proposes a partnership model that provides a language to describe, negotiate, maintain and evaluate partnerships in learning-related contexts.Provides in-depth examples of partnership theory in practi
图书封面Titlebook: School-based Partnerships in Teacher Education; A Research Informed  Linda Hobbs,Coral Campbell,Mellita Jones Book 2018 Springer Nature Sin
描述.This book demonstrates school-based approaches to primary science teacher education. The models used involve partnerships between universities and primary schools to engage pre-service primary teachers in classroom teaching and learning that effectively connects theory with practice separate to the formal practicum arrangements. The book is a culmination of the research and collaboration of researchers from five Australian universities involved in the .Science Teacher Education Partnerships with Schools (STEPS) project., funded by the Australian Government Office for Learning and Teaching..While the STEPS project focused on partnerships in primary science teacher education, a key strength of the partnership model (the STEPS Interpretive Framework) developed and explored in this book is its applicability for cross-case, national, international, and inter-state analyses of partnership practices. This is shown through a number of case studies where the STEPS Interpretive Framework is applied and evaluated in the context of other school- or learning-related partnerships. These broad-ranging analyses illustrate the relevance of the model to a range of settings, both within and outside
出版日期Book 2018
关键词Teacher education; School Partnerships; School-based partnerships; Theory-practice; Science education; sc
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-981-13-1795-8
isbn_softcover978-981-13-4687-3
isbn_ebook978-981-13-1795-8
copyrightSpringer Nature Singapore Pte Ltd. 2018
The information of publication is updating

书目名称School-based Partnerships in Teacher Education影响因子(影响力)




书目名称School-based Partnerships in Teacher Education影响因子(影响力)学科排名




书目名称School-based Partnerships in Teacher Education网络公开度




书目名称School-based Partnerships in Teacher Education网络公开度学科排名




书目名称School-based Partnerships in Teacher Education被引频次




书目名称School-based Partnerships in Teacher Education被引频次学科排名




书目名称School-based Partnerships in Teacher Education年度引用




书目名称School-based Partnerships in Teacher Education年度引用学科排名




书目名称School-based Partnerships in Teacher Education读者反馈




书目名称School-based Partnerships in Teacher Education读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

1票 100.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:42:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 02:59:30 | 显示全部楼层
John Kenny,Mellita Jones,Christopher Speldewinderigen Kapitel dargestellt die Ergebnisse von empirischen Forschungen über die Lebenssituation lesbischer Frauen darauf hin, dass bei der Wahl der Lebensform und Sexualität zumindest auch ein normatives Gegengewicht am Werke ist, das nicht ohne Einfluss auf die individuellen Handlungsspielräume bleib
发表于 2025-3-22 04:35:04 | 显示全部楼层
Andrew Gilbert,Sandra Herbertrigen Kapitel dargestellt die Ergebnisse von empirischen Forschungen über die Lebenssituation lesbischer Frauen darauf hin, dass bei der Wahl der Lebensform und Sexualität zumindest auch ein normatives Gegengewicht am Werke ist, das nicht ohne Einfluss auf die individuellen Handlungsspielräume bleib
发表于 2025-3-22 12:07:50 | 显示全部楼层
Coral Campbell,Gail Chittleborough,Andrew Gilbert,Linda Hobbs,Mellita Jones,John Kenny,Christine Redrigen Kapitel dargestellt die Ergebnisse von empirischen Forschungen über die Lebenssituation lesbischer Frauen darauf hin, dass bei der Wahl der Lebensform und Sexualität zumindest auch ein normatives Gegengewicht am Werke ist, das nicht ohne Einfluss auf die individuellen Handlungsspielräume bleib
发表于 2025-3-22 16:40:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 19:27:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 00:55:15 | 显示全部楼层
Mellita Joness Patientenrechtegesetzes.Praxisbezogene wissenschaftliche S.Mediziner, Gesundheitsökonomen, -politiker, Verbraucherschützer und Juristen diskutieren lebhaft die Entwicklung und Folgen eines expandierenden Systems privat zu finanzierender medizinischer Zusatzleistungen. Vielfach kennen Patienten ihr
发表于 2025-3-23 02:35:26 | 显示全部楼层
Coral Campbell,Russell Tytler die Verbindung von Pfadforschung und konstruktivistischen Perspektiven auf die Pfadforschung eingegangen. Im Rahmen einer Zusammenstellung zentraler Artikel erfolgten zunächst die Definition des Pfadbegriffs und die Übertragung dessen auf die individuelle Analyseebene. Dadurch wurde ein Rahmen zur
发表于 2025-3-23 07:09:39 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-24 08:09
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表