找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Leib – Leiblichkeit – Embodiment; Pädagogische Perspek Malte Brinkmann,Johannes Türstig,Martin Weber-Span Book 2019 Der/die Herausgeber bzw

[复制链接]
楼主: 切口
发表于 2025-3-25 03:36:52 | 显示全部楼层
Kristin Westphalchnique form the viewpoint of an application developer. We first argue that, as far as applications are concerned, disjunctive logic programming is a useful extension to the formalisms of both, relational and deductive databases on the one hand, and of rule-based expert systems on the other hand. We
发表于 2025-3-25 11:18:18 | 显示全部楼层
Embodied Understanding in Pedagogical Contextslism is rather to be distinguished from a symbolism of cultural orders. It is precisely the materiality of the body in that which is non-sayable that guarantees its presence and its eventfulness—quite in contrast to approaches of understanding of the semiotic.
发表于 2025-3-25 15:26:39 | 显示全部楼层
Erinnerungsbilder – Annäherung an eine leibphänomenologische Systematik der Förderung professionsbezn, die den Erkenntnissinn ganz konkret und kontextuell an die eigene pädagogische Erfahrung knüpft und auf dieser Grundlage auch eine Bezugnahme zu wissenschaftlicher Reflexion ermöglicht. Vor diesem Hintergrund lässt sich ein spezifisches Profil professionsbezogener Bildungsprozesse auf der Grundla
发表于 2025-3-25 19:00:54 | 显示全部楼层
Kritische Praktiken des Körpers. (Post-)Phänomenologische Überlegungen zur körperlichen Stellungnahmauf die gegebene Situation antwortet und nur in und durch ebendiese Situation zu einem*r kritischen*r Akteur*in werden kann. Anknüpfend an diese Idee kann ein (post)phänomenologisches Verständnis kritischer Praktiken des Körpers entwickelt werden, die für pädagogische Überlegungen zur Körperlichkeit
发表于 2025-3-25 22:37:30 | 显示全部楼层
Pädagogik der Leiblichkeit? Phänomenologische und praxistheoretische Perspektiven auf leibliche Erfaer hinausgehend den leiblichen Vollzug von pädagogischen Praktiken selbst nachzuzeichnen. Worin liegt das besondere Potenzial einer Verflechtung von Leibphänomenologie und Praxistheorie für einen schulischen Ansatz einer
发表于 2025-3-26 01:42:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 07:51:18 | 显示全部楼层
Upbringing and Neuroscience. Embodied Theory as a Theoretical Bridge Between Cognitive Neuroscience its assumption of parents’ “unknowing” cognition. In light of the theoretical framework on upbringing by Arendt (1954/2006) and Van Manen (1982), Embodied Theory seems promising. Its conceptualization of cognition holds the possibility to point at the historical, cultural and social embeddedness of
发表于 2025-3-26 09:17:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 12:48:33 | 显示全部楼层
Kristin Westphal well as proof-theoretic — or deductive — query answering methods are, for some classes of applications, desirable. We further argue that the notion of integrity constraint needs to be reconsidered in disjunctive databases, so as to distinguish between two kinds of constraints: “strong constraints”,
发表于 2025-3-26 20:33:20 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-26 17:01
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表