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Titlebook: Handbuch Markenführung; Kompendium zum erfol Manfred Bruhn Book 2004Latest edition Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wies

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楼主: satisficer
发表于 2025-3-28 15:07:54 | 显示全部楼层
ted d orbitals. The individual properties of an active center turn out to be more important for adsorption and catalysis than are the collective electronic properties of the solid lattice. Therefore, the main research on adsorption and catalysis has shifted to a study of the chemistry of complex com
发表于 2025-3-28 22:00:36 | 显示全部楼层
Heribert Meffertof zeolites and all related microporous and mesoporous materials. Authored by renowned experts, the contributions to this handbook-like series are grouped together topically in such a way that each volume deals with a specific sub-field....Volume 7 is treating fundamentals and analyses of adsorption
发表于 2025-3-29 02:32:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 05:40:26 | 显示全部楼层
Herbert Woratschek,Stefan Rothviscometers, the measuring cells being completed with specially designed electromagnets. In the absence of a magnetic field the relative viscosity—hydrodynamicparticle volume fraction dependence is well fitted especially by the formulas of Vand, KriegerDougherty and Chow. The fitted values of the Ch
发表于 2025-3-29 09:52:43 | 显示全部楼层
Udo KoppelmannFor instance, it is observed that the amount of fluid adsorbed in a nanoporous substrate is not a single-valued function of the chemical potential and may present a hysteresis. Understanding this phenomenon is a fundamental issue since it appears in the most frequently used method to characterize po
发表于 2025-3-29 12:09:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 19:16:39 | 显示全部楼层
lig neuem Konzept...Der Herausgeber, Univ.-Prof. Dr. Manfred Bruhn, ist Ordinarius für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing und Unternehmensführung, am Wirtschaftswissenschaftlichen Zentrum (WWZ) der Universität Basel. ...978-3-663-01558-1978-3-663-01557-4
发表于 2025-3-29 21:28:37 | 显示全部楼层
Begriffsabgrenzungen und Erscheinungsformen von Marken (geschmacklich und technologisch) bessere Produkte geben soll. Marken haben also einen hohen immateriellen Wert für ein Unternehmen. Zudem bieten Marken mittels Markendehnung diverse Wachstums- und Finanzierungsmöglichkeiten (Esch 2002, S. 16). Bezeichnend ist auch, dass die Marketingpreisträger de
发表于 2025-3-30 02:57:01 | 显示全部楼层
Dienstleistungsmarkensowohl in konzeptioneller Hinsicht als auch in der Praxis, dass wesentliche Erkenntnisse des Markenmanagements ohne Modifikation auf Dienstleistungen anzuwenden sind. Daher stehen in diesem Beitrag nur die Besonderheiten eines Marken-managements für Dienstleistungen im Mittelpunkt. Es wird untersuch
发表于 2025-3-30 06:55:00 | 显示全部楼层
Einzelhändlermarken — Retail Brands, Store Brands, Category Stars und Category Killer001, S. 87) „als Verkaufsstelle eines Handelsunternehmens, die mit einem Markenzeichen versehen ist [...] deren [...] wesentlicher Bestandteil [...] im Erfolg — im Sinne der Anerkennung durch den Konsumenten — zu sehen“ ist, und hebt hervor, dass im Unterschied zum „Store Image“-Konstrukt der Begrif
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