找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Shaping the Future of Biological Education Research; Selected Papers from Konstantinos Korfiatis,Marcus Grace,Marcus Hammann Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2

[复制链接]
楼主: mentor
发表于 2025-3-25 03:45:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 11:08:20 | 显示全部楼层
From Curriculum to Enacted Teaching of Photosynthesis, the Carbon Cycle and Sustainability in an Upp between what science teachers consider important to teach and what is actually taught. The transformation of intentions into teaching often involves lesson plans which require considerable time and effort to construct. Interestingly, expert teachers tend to rely on, for example, teaching strategies
发表于 2025-3-25 13:12:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 17:13:51 | 显示全部楼层
2662-2319 written by leading international researchers.This book is o.This open access volume is a collection of full papers based on the peer-reviewed presentations accepted for the European Researchers in Didactics of Biology, ERIDOB 2022 conference. ERIDOB aims to bring together researchers in didactics o
发表于 2025-3-25 21:11:52 | 显示全部楼层
hem Zerfall, bedürfen. Da aber seitens der Chemie an den Kontinua mehratomiger Moleküle ein besonderes Interesse besteht, sollen hier besonders die Angriffspunkte und Ansätze systematischer Art besprochen werden, die für eine künftige Theorie dieser Kontinua aussichtsreich erscheinen.
发表于 2025-3-26 03:34:18 | 显示全部楼层
Teams zur Erfüllung der dynamischen Anforderungen und der Bedürfnisse der Kunden, 3. Entwicklung und Ausbau von gemeinsamem Wissen innerhalb der Organisation, 4. Unterstützende Systeme zur Ermöglichung von Verbesserungen. Das Buch enthält einen systematischen Literaturüberblick auf der Grundlage mas
发表于 2025-3-26 07:41:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 11:26:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 13:16:01 | 显示全部楼层
Malte Ternieten,Doris Elsterem Blick auf die Kontinuitäten der Stigmatisierung werden die Legitimationsideologie der gesellschaftlichen Produktion von Ungleichheit und die darauf basierenden Herrschaftsverhältnisse sichtbar gemacht. Abschließend widmet sich der Text der Frage, wie eine Auseinandersetzung mit den beschriebenen
发表于 2025-3-26 19:41:14 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-7 04:22
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表