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Titlebook: Sensory Marketing in Retail; An Introduction to t Arto Lindblom Textbook 2023 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclus

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楼主: 谴责
发表于 2025-3-23 11:28:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 17:02:50 | 显示全部楼层
Arto Lindblomichte Peter Clausens“ belegt), kommt in den letzten Jahrzehnten langsam ins Bewusstsein. Dass Knigge zu den Wenigen gehörte, die jenseits aller vereinfachenden zeitgenössischen Denkraster die Folgen der Französischen Revolution für Deutschland nüchtern zu analysieren vermochten, hat spätestens die W
发表于 2025-3-23 18:10:49 | 显示全部楼层
Arto Lindblomn. Der gesellschaftliche Prozess erschien als Aufwärtsbewegung in Richtung Humanität. Besonders die „Anrede“ fußt auf diesem Denkansatz. Im Gespräch Bricks mit dem alten Mann, auf das an dieser Stelle noch einmal zurückzukommen ist, fehlt die Lebensaltertheorie. Bemüht wird nur die Theorie vom Kreis
发表于 2025-3-24 00:11:11 | 显示全部楼层
Textbook 2023ou will be able to: ..·         Identify various cues in a retailing setting ..·         Categorise cues into different groups .·         Explain how cues affect consumers when they make their daily choices..·         Understand the multisensory nature of retail stores and the meaning of cue (in)con
发表于 2025-3-24 04:22:45 | 显示全部楼层
Arto Lindblom logic and a formula, they allow one to check whether there is a model in that logic. This basically amounts to trying to build a model for the formula by building a tree. .This book follows a more general appr978-3-7643-8503-3978-3-7643-8504-0Series ISSN 2297-0282 Series E-ISSN 2297-0290
发表于 2025-3-24 07:28:59 | 显示全部楼层
ategorise cues into different groups .·         Explain how cues affect consumers when they make their daily choices..·         Understand the multisensory nature of retail stores and the meaning of cue (in)con978-3-031-47514-6978-3-031-47515-3
发表于 2025-3-24 13:49:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 18:09:41 | 显示全部楼层
978-3-031-47514-6The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl
发表于 2025-3-24 19:07:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 02:03:00 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-031-47515-3sensory cues; brick-and-mortar stores; consumer behaviour; consumer psychology; shopper marketing; store
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