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Titlebook: Sensory Marketing in Retail; An Introduction to t Arto Lindblom Textbook 2023 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclus

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发表于 2025-3-21 16:44:04 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Sensory Marketing in Retail
副标题An Introduction to t
编辑Arto Lindblom
视频video
概述Ideal supplementary reading for any course on retailing.Offers analysis of an extensive range of research, explaining key findings in clear language.Offers fresh and insightful examples from the field
图书封面Titlebook: Sensory Marketing in Retail; An Introduction to t Arto Lindblom Textbook 2023 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclus
描述.Sensory marketing is a way to differentiate businesses from their competition while influencing customers and their behaviour. At its best, sensory marketing guides or helps customers to make certain choices in a way that they are unaware of what actually influenced their choices. Although it sounds like an attractive way to “nudge” customers, it is a highly demanding practice that also involves risks and ethical concerns. ..This textbook delves into the world of sensory marketing in a physical retail setting and offers a comprehensive and coherent view of various sensory cues and their capacity to drive our behaviour through stimulating our senses and creating sensory experiences. It particularly highlights the meaning of the multisensory nature of retail stores and emphasises how cues tend to affect us in combination rather than separately as single cues.  ..After reading this book, you will be able to: ..·         Identify various cues in a retailing setting ..·         Categorise cues into different groups .·         Explain how cues affect consumers when they make their daily choices..·         Understand the multisensory nature of retail stores and the meaning of cue (in)con
出版日期Textbook 2023
关键词sensory cues; brick-and-mortar stores; consumer behaviour; consumer psychology; shopper marketing; store
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-031-47515-3
isbn_softcover978-3-031-47514-6
isbn_ebook978-3-031-47515-3
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl
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书目名称Sensory Marketing in Retail影响因子(影响力)




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发表于 2025-3-21 21:38:26 | 显示全部楼层
Arto Lindblomdes and labelled edges. Such graphs provide semantics for various modal logics (alethic, temporal, epistemic and doxastic, dynamic, deontic, description logics) and also turned out useful for other nonclassical logics (intuitionistic, conditional, several paraconsistent and relevant logics). All the
发表于 2025-3-22 00:55:17 | 显示全部楼层
Arto Lindblom 1949 kann als »Etappe der antifaschistisch-demokratischen Schulreform« bezeichnet werden; bis 1961/62 schloß sich die »Etappe des Aufbaus der sozialistischen Schule« an. Ab diesem Zeitpunkt begann in der Entwicklung des Bildungswesens der DDR die »Etappe der Gestaltung des einheitlichen sozialistis
发表于 2025-3-22 07:51:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 09:39:28 | 显示全部楼层
Arto Lindblom 1949 kann als »Etappe der antifaschistisch-demokratischen Schulreform« bezeichnet werden; bis 1961/62 schloß sich die »Etappe des Aufbaus der sozialistischen Schule« an. Ab diesem Zeitpunkt begann in der Entwicklung des Bildungswesens der DDR die »Etappe der Gestaltung des einheitlichen sozialistis
发表于 2025-3-22 15:52:04 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 20:40:42 | 显示全部楼层
Arto Lindblomungen hatten Knigge zu einer weitgehend negativen Antwort veranlasst. Auf den ersten Blick äußert sich die Enttäuschung des Aufklärers Knigge in Geschichtspessimismus und Rückzugsverhalten. Der Mensch scheint in den „beständigen Circul des Irdischen“ gebannt zu sein. Wiederum wird die Theorie vom Kr
发表于 2025-3-23 01:10:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 03:46:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 07:32:12 | 显示全部楼层
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