找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Science Education for Sustainable Development in Asia; Hiroki Fujii,Sun-Kyung Lee Book 2024 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s

[复制链接]
楼主: 分期
发表于 2025-3-30 12:07:17 | 显示全部楼层
Hiroko Shibakawahen, in denen mit einem impliziten Verständnis vom Menschen gearbeitet wird...Die Tagung, aus der dieser Sammelband hervorgeht, befasste sich mit der Bedeutung metaphorischer Ausdrücke – besonders dem der „Information" –, die vor allem in der neuesten biologisch-genetischen Forschung benutzt werden.
发表于 2025-3-30 14:11:41 | 显示全部楼层
Munirah Ghazali,Zainun Mustafa,Mohd Zohir Ahmad,Shahrom Mahmudhen, in denen mit einem impliziten Verständnis vom Menschen gearbeitet wird...Die Tagung, aus der dieser Sammelband hervorgeht, befasste sich mit der Bedeutung metaphorischer Ausdrücke – besonders dem der „Information" –, die vor allem in der neuesten biologisch-genetischen Forschung benutzt werden.
发表于 2025-3-30 19:16:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 00:10:30 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 03:30:24 | 显示全部楼层
Science Education for Sustainable Development in Asia
发表于 2025-3-31 08:13:32 | 显示全部楼层
Partnership for Sustainability in Science Education: The Japan-Korea Student Science Exchange Progranducted entirely in English. Comparing pre- and post-test results suggested that the students’ multifaceted understanding, critical and creative thinking, decision-making, and ability and viewpoints to respond to global society have improved. Additionally, the results of the 2016 follow-up general s
发表于 2025-3-31 09:56:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 14:28:47 | 显示全部楼层
Integrating the Concept of Sustainable Development with Science Education in China: Content Focused and ideas, contribute to environmental knowledge, and thoroughly understand the significance and function of environmental protection. Finally, the study refines the idea of integrating the concept of sustainable development with science education, i.e., extracting the content of sustainable develo
发表于 2025-3-31 17:58:54 | 显示全部楼层
Developing Competencies for Sustainability Through STEM Education in Mongoliaan supplying STEM tools (kits) to all primary schools in Mongolia in 2017. This chapter describes the relationship between the competencies for sustainability and the abilities to be developed through STEM education and investigates the effects of STEM lessons using these tools on the development of
发表于 2025-4-1 01:33:52 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-16 05:31
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表