找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Learning, Design, and Technology; An International Com J. Michael Spector,Barbara B Lockee,Marcus D. Chil Living reference work 2020Latest

[复制链接]
楼主: Auditory-Nerve
发表于 2025-3-24 16:01:54 | 显示全部楼层
Game Learning Analytics: Learning Analytics for Serious Games,dea of using games to improve education. However, these educational games, commonly referred to as serious games, face different challenges when brought into the classroom, ranging from pragmatic issues (e.g., a high development cost) to deeper educational issues, including a lack of understanding o
发表于 2025-3-24 21:56:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 01:34:02 | 显示全部楼层
Structural Assessment of Knowledge as, of, and for Learning,ll as with other already-known concepts. Structural assessment techniques assess this understanding of concept relationships. As such, structural assessment goes beyond assessment of knowledge of concept definitions, facts, and procedures; rather, it assesses higher-order knowledge – the kind of kno
发表于 2025-3-25 03:54:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 11:17:21 | 显示全部楼层
Guang Chen,Yuanjing Zhang,Nian-Shing Chen,Zhengcheng Fanynamischer Prozess identifiziert. Besonders nachdem in der jüngeren Vergangenheit der Konstruktcharakter von Identitäten aufgedeckt wurde und diese als dynamischer Prozess identifiziert wurden, erlebte die Identitätsforschung einen deutlichen Wandel. Früher geltende und Orientierung spendende Rollen
发表于 2025-3-25 12:23:04 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 16:08:15 | 显示全部楼层
Tsukasa Hirashima,Tomoya Horiguchifällt auf, dass viele erfolgreiche Marken den Namen ihrer ursprünglichen Schöpfer als Markennamen tragen und sich in ihrem Auftritt stark auf diese berufen. Wie die Markenidentität genau durch ihre Schöpfer beeinflusst wird, soll im folgenden Beitrag an Hand von zwei Fallbeispielen aus der Luxusmode
发表于 2025-3-25 23:43:29 | 显示全部楼层
Stavros N. Demetriadis,Stergios D. Tegosewinnt auch die ‚Multi-oder Cross-Channel-Communication‘ zunehmend an Bedeutung. Zwar haben Luxushersteller verspätet und mit Ressentiments den Eintritt in das Internet gewagt, so können sie sich aber dem aktuellen Wandel der Zeit nicht entziehen. Zunehmende ‚Kanal-Konvergenz‘ erfordert, dass Kunden
发表于 2025-3-26 04:00:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 06:34:39 | 显示全部楼层
Sahana Murthy,Sridhar Iyer,Madhuri Mavinkurve empirical research on brand pages is still in its infancy. Therefore, this study discuss the potential of social media for luxury brands and shows the effect of brand pages on loyalty and what motivates users to participate..We start with a research overview referring luxury brands and discuss the
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-26 19:32
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表