找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Künstliche Intelligenz in der Bildung; Claudia de Witt,Christina Gloerfeld,Silke Elisabet Book 2023 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ei

[复制链接]
楼主: Wilson
发表于 2025-3-27 00:03:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 01:34:51 | 显示全部楼层
Cathleen M. Stützer,Miloš Kravčíkfused. We discuss these and provide an integrated working construct of this often misunderstood emotion. A brief review of the development of anger across childhood is presented. The relationship between anger and its behavioral expression is also reviewed. The experience of anger does not necessari
发表于 2025-3-27 08:17:42 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 10:36:46 | 显示全部楼层
Alice Watanabe,Tobias Schmohl,Kathrin Schellingempirical investigations of assessment methods and therapeutic interventions. This chapter highlights some considerations in the assessment and treatment of childhood anxiety disorders as well as the strengths and limitations of commonly used intervention assessment tools. The need for easily access
发表于 2025-3-27 13:51:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 19:12:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 00:05:12 | 显示全部楼层
Sabine Seufert,Christoph Meier First, cognitive and behavioral processes are considered, including (1) the intersection between the diagnostic characteristics associated with ASD (e.g., poor social skills, sensitivity to change, and sensory processing differences) and anxiety symptoms and (2) transdiagnostic processes that play
发表于 2025-3-28 04:07:51 | 显示全部楼层
Book 2023nfluss von KI auf Bildung und stellt didaktische Positionen bzw. Gestaltungsansätze von KI in Schule, der beruflichen (Weiter-)Bildung und Hochschulbildung vor. Neben Ansätzen zur Kompetenzentwicklung mit KI in der Bildungspraxis hebt der Band zudem den erklärbaren, ethisch orientierten und souverän
发表于 2025-3-28 07:32:50 | 显示全部楼层
Zur (Un-)Berechenbarkeit der Künste. Wie algorithmische Strukturen die Bedingungen für Ästhetik und d Verwendung. Vor diesem Hintergrund verfolgt der Beitrag einerseits die Frage, inwiefern KI vorherrschende Ästhetikverständnisse zur Disposition stellt, andererseits fragt er nach der Bedeutung dieser Entwicklung für eine Ästhetische Bildung.
发表于 2025-3-28 11:41:34 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-12 01:13
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表