找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Identity, Pedagogy and Technology-enhanced Learning; Supporting the Proce Selena Chan Book 2020 Springer Nature Singapore Pte Ltd. 2020 app

[复制链接]
楼主: 赎罪
发表于 2025-3-25 04:08:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 10:03:21 | 显示全部楼层
erung der Ausgaben in den Hilfen zur Erziehung. In der Konsequenz wurde und wird die erfolgreiche Qualifizierung und der Ausbau der Erziehungshilfen hinsichtlich der Kostensteigerungen als kritisch gesehen. Zugleich lässt sich in den letzten Jahren ein Bestreben des Staates, sich aus der Fürsorge zu
发表于 2025-3-25 11:54:47 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 18:55:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 21:36:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 04:00:04 | 显示全部楼层
Identity, Pedagogy and Technology-enhanced LearningSupporting the Proce
发表于 2025-3-26 08:04:18 | 显示全部楼层
2210-5549 a trade‘ and ‘how to teach a trade‘. In this book, contemporary teaching and learning approaches and strategies, as derived through practice-based participatory research, are used to highlight and discuss pragm978-981-15-2131-7978-981-15-2129-4Series ISSN 2210-5549 Series E-ISSN 2210-5557
发表于 2025-3-26 09:36:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 12:40:54 | 显示全部楼层
Learning a Trade,ging to their workplace before immersion into occupational practices and eventual recognition as practitioners. In this chapter, the mechanisms of learning how to become are proposed and discussed. As prefaced in Chap. ., the formalised school sector is now drawing on research from neuroscience and
发表于 2025-3-26 19:43:55 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-18 06:37
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表