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Titlebook: Handbuch Dienstleistungsmanagement; Von der strategische Manfred Bruhn (Professor für Allgemeine Betriebswi Book 1998 Gabler Verlag | Sprin

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楼主: hector
发表于 2025-3-23 11:26:44 | 显示全部楼层
r researchers and practitioners who work in the general area of mobile services, this book is also suitable for advanced-level students in computer science...Forewords by:   .Michael P. Papazoglou, Tilburg University, The Netherlands.Fabio Casati, University of Trento, Italy.. .
发表于 2025-3-23 17:42:19 | 显示全部楼层
Manfred Bruhn,Heribert Meffertr researchers and practitioners who work in the general area of mobile services, this book is also suitable for advanced-level students in computer science...Forewords by:   .Michael P. Papazoglou, Tilburg University, The Netherlands.Fabio Casati, University of Trento, Italy.. .
发表于 2025-3-23 19:20:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 00:04:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 02:28:09 | 显示全部楼层
Hermann Freteraccination services and subsequent low vaccination coverage in local communities. Language barriers, lack of targeted communication strategies, the absence of diversity-oriented organisation behaviours, altogether contribute to create a hostile environment for improving the compliance of migrant families to childhood vaccination programmes.
发表于 2025-3-24 10:36:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 13:02:11 | 显示全部楼层
Harald Bartlower is of key importance to those seeking welfare services. As Titmuss pointed out in 1968, ‘In the modern world the professions are increasingly becoming the arbiters of our welfare state: they are the key holders to equality of outcome: they help to determine the pattern of redistribution in social policy.’
发表于 2025-3-24 17:36:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 18:59:28 | 显示全部楼层
Nutzungspotentiale des Deutschen Kundenbarometers für das Dienstleistungsmanagementriedenheit! Ein großer Erfolg? Reicht das? Können eigentlich 10 Prozent unzufriedene Kunden die weitere positive Entwicklung des Unternehmens hinsichtlich Ertrag und Zukunftssicherung gefährden? Sind das jetzt gute oder schlechte Werte, die da präsentiert werden?
发表于 2025-3-25 03:00:09 | 显示全部楼层
Nationale Kundenzufriedenheitsindizes als Informationsgrundlage des Dienstleistungsmanagements — Eine Vorhaben in Planung oder stehen knapp vor der Fertigstellung. Konkrete Einsätze von KuZI’s sind etwa in Österreich (Hackl et al. 1996, S. 86ff.), der Schweiz (Bruhn 1996a; 1996b) sowie in Taiwan und Israel angedacht (Überblick bei NQRC 1997 und bei Bruhn 1996c).
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