找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Creating Green Citizens; Bildung, Demokratie Johannes Drerup,Franziska Felder,Gottfried Schweig Book 2022 Der/die Herausgeber bzw. der/die

[复制链接]
楼主: Conformist
发表于 2025-3-26 21:24:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 05:10:28 | 显示全部楼层
Education in the Anthropocene: A Sober Assessmentmental education (of the right kind) can help us attain a sustainable mode of living: 1) That education is separate or separable enough from the society in which and by which it is organized to be used, in some sense, as a lever for change; 2) That we can take charge of the future of our planet; 3)
发表于 2025-3-27 05:41:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 11:56:41 | 显示全部楼层
Anxiety, Guilt and Activism in Teaching about Climate Changege. In this paper, I explore the ethical implications of this new pedagogical direction in environmental education. My position is that while there is in fact important motivational promise in the psychology of anxiety, guilt and activism for making environmental progress, drawing upon these psychol
发表于 2025-3-27 14:37:42 | 显示全部楼层
Vegan Education and Animal Rights Activism ‘acceptable’ uses of violence in response to the suffering and loss of life inflicted on countless other-than-human animals every single day, I offer an account of animal rights activism and education characterised by rational persuasion that arguably avoids the problems of both absolute pacifism a
发表于 2025-3-27 18:00:54 | 显示全部楼层
Bedarfe der Jugend und generationale Gerechtigkeit. Systematische und normative Überlegungen im Ansc ist dazu eine kindheits- und jugendtheoretische Reflexion nötig. Ausgehend von einer Sekundäranalyse qualitativen Materials aus zwei von der Autorin durchgeführten Studien werden drei bildungstheoretisch relevante Dimensionen entfaltet: jene der Verschränkung von Erfahrungen der Gegenwart mit Zukun
发表于 2025-3-27 21:59:46 | 显示全部楼层
Children’s Right to Participation and Well-Being within and for a Sustainable Development: Towards tof the replicated claims for participation, well-being and sustainability: the need to flourish is bound to the most common system, namely the perceptual system. The five senses (touch, smell, hearing, sight, taste) are the human common basis for discursive collocations. An interdisciplinary dialogu
发表于 2025-3-28 05:14:21 | 显示全部楼层
Das Thema Nachhaltigkeit im Generationenvergleichganges Erziehungswissenschaft sowie Mitarbeitenden der TU Dortmund aus dem Institut Allgemeine Erziehungswissenschaft und Berufspädagogik durchgeführt wurde. Die theoretische Fundierung der Interviewanalysen basiert auf den Nachhaltigkeitsdimensionen (Ökologie, Ökonomie, Soziales und unbewusst) sowi
发表于 2025-3-28 09:42:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 12:37:15 | 显示全部楼层
Creating Green Citizens. Einleitung,ung und Neuausrichtung menschlicher Naturverhältnisse im Lichte des menschengemachten Klimawandels ist nicht zuletzt auf Grund der Bewegung ‚Fridays for Future‘ ein Thema, das in der aktuellen öffentlichen Diskussion dauerpräsent ist. Zur Debatte stehen neue Formen der „Gestaltung von Wirtschaft, Po
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-7-3 17:35
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表