找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Creating Green Citizens; Bildung, Demokratie Johannes Drerup,Franziska Felder,Gottfried Schweig Book 2022 Der/die Herausgeber bzw. der/die

[复制链接]
楼主: Conformist
发表于 2025-3-23 13:41:39 | 显示全部楼层
Michiel van Drunen,Aalt Leusink,Ralph Lasagense to the lack of progress that Western societies have made towards counteracting climate change, theorists and environmental educators have recently suggested drawing on what might be called the “darker side” of environmental consciousness. On this view, to motivate needed climate action we should
发表于 2025-3-23 15:30:20 | 显示全部楼层
begründeten Handlungsimperativen im Feld der Nachhaltigkeit und einer Eigenlogik demokratischer Erziehung wird hier zunächst aus der Perspektive einer historischen Epistemologie als Folge der so genannten Krise der Repräsentation analysiert. Im Anschluss an die Rekonstruktion einer auf diese Krise a
发表于 2025-3-23 19:13:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 00:55:21 | 显示全部楼层
animal advocacy discourse. The central issue of the acrimonious exchange is arguably the effectiveness of the respective strategies. While both American philosophers are practicing vegans, Steven Best is an outspoken non-pacifist who endorses ‘direct action’ beyond ‘open rescue’, whereas Gary Franci
发表于 2025-3-24 03:39:37 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 07:28:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 11:12:40 | 显示全部楼层
discourses in terms of . (Stoecklin 2021a, 2021b). New understandings of agency derived from an analytical framework called the “actor’s system” (Stoecklin 2013), stemming from long-term research with children in street situations (Lucchini and Stoecklin 2020). This framework was then applied in sm
发表于 2025-3-24 16:25:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 19:52:25 | 显示全部楼层
Bildung leisten? Welche Schlüsselqualifikationen benötigen Forschende in der universitären institutionalisierten wissenschaftlichen Bildung, um Prozesse der nachhaltigen Entwicklung zu begleiten und dabei bspw. Veränderungsoffenheiten zu identifizieren, nicht gesellschaftliche Macht- und Ungleichhe
发表于 2025-3-25 01:53:01 | 显示全部楼层
Creating Green Citizens978-3-662-63376-2Series ISSN 2662-5040 Series E-ISSN 2662-5059
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-7-3 17:38
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表