找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Collaborative Customer Relationship Management; Taking CRM to the Ne Alexander H. Kracklauer,D. Quinn Mills,Dirk Seifer Book 2004 Springer-

[复制链接]
楼主: deflate
发表于 2025-3-30 09:32:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 12:25:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 18:40:11 | 显示全部楼层
CPFR — Views and Experiences at Procter & Gamblent. This means CPFR has become an internationally recognized and supported concept. One can describe CPFR in the following way:.Based on commonly formulated business plans, a production level is jointly defined as one which
发表于 2025-3-30 22:37:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 01:05:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 08:00:47 | 显示全部楼层
Book 1963n über das Wesen und die Ermittlung des betrieblichen Gesamtwertes unter den Bewertungstheoretikern sowie unter den Bewertungspraktiker- vor allem aber zwischen beiden Gruppen - noch beträchtliche Meinungsver­ schiedenheiten. Solange diese Differenzen, die sich in der Alternative Zu­ kunftserfolgswe
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-26 14:32
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表