找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Verstehen im Unterricht; Zur Rolle von Phanta Arno Combe,Ulrich Gebhard Book 2012 VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien

[复制链接]
楼主: Ejaculation
发表于 2025-3-23 10:40:22 | 显示全部楼层
Arno Combe,Ulrich Gebharde of Hegel is in fact entirely past, even if we should, in all seriousness, consider it to be so as far as we ourselves are concerned. It was only in the course of centuries that Thomas Aquinas acquired the position at present accorded him in the Roman Catholic world. It may be that the dawn of the
发表于 2025-3-23 17:23:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 18:11:34 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 00:39:20 | 显示全部楼层
Arno Combe,Ulrich Gebhardhigh-profile and well-funded “Search for American Democracy,” for example, was earnest in its celebration of the importance of the nation’s poets. “Democracy needs her poets,” Moyers reminds us in the introduction to the book accompanying his successful . series, “because our hope for survival is in
发表于 2025-3-24 04:09:50 | 显示全部楼层
Arno Combe,Ulrich Gebhardusive democracies and to come to terms with the past as part of a profound political transformation. Both polities underwent this transformation in the 1990s after extended periods of political turmoil, division and conflict. In both, the parliament and its building — the Reichstag in Germany and th
发表于 2025-3-24 09:22:01 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 13:39:42 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 17:03:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 19:16:24 | 显示全部楼层
,Die Fremdheit des Gegenstandes und die Möglichkeit des Verstehens. Bildungstheoretische Anmerkungenagene Abarbeitung von Interpretationen und Perspektiven erscheint uns als Möglichkeit, dieser „Welt der Zeichen und Formen, der Bücher und der Phantasie“ (Prange/Strobel-Eisele 2006, 172) in der Schule Bedeutsamkeit abzugewinnen.
发表于 2025-3-25 02:33:47 | 显示全部楼层
,Verweilräume und Übergänge,ch zulassen, unsere bisherigen Weisen des Umgangs mit der Wirklichkeit und unser Selbstverständnis sprengen, die unsere Verarbeitungskapazität überschreiten. Wollen wir solche Erfahrungen wirklich aufnehmen, so verlangt dies eine Transformation der grundlegenden Strukturen unseres Verhaltens und unseres Selbstverhältnisses“ (2003, 10).
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-1 18:32
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表