找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Unterrichtenlernen und Forschenlernen; Eine empirische Stud Sabine Lang Book 2023 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lize

[复制链接]
楼主: 生手
发表于 2025-3-25 06:03:30 | 显示全部楼层
Book 2023ssionelles Handeln während des Studiums gefördert werden kann, gibt es allerdings keine einheitliche Antwort beispielsweise das Curriculum oder hochschuldidaktische Ansätze betreffend. Ein hochschuldidaktischer Ansatz im Lehramtsstudium ist der des Forschenden Lernens. Hierbei soll sowohl das Erlern
发表于 2025-3-25 09:04:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 11:46:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 17:44:56 | 显示全部楼层
Sabine Langed, and practice-focused chapters from leading international experts. It demonstrates how positive education offers an approach to understanding learning that blends academic study with life skills such as self-awareness, emotion regulation, healthy mindsets, mindfulness, and positive habits, ground
发表于 2025-3-25 22:54:08 | 显示全部楼层
Sabine Langnstituted in social structures and symbolic systems.Discusse.The Palgrave Handbook of Power, Gender, and Psychology. takes an intersectional feminist approach to the exploration of psychology and gender through a lens of power. The invisibility of power in psychological research and theorizing has b
发表于 2025-3-26 00:38:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 07:39:48 | 显示全部楼层
http://image.papertrans.cn/u/image/942984.jpg
发表于 2025-3-26 09:52:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 15:22:24 | 显示全部楼层
978-3-658-42580-7Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert an Springer Fachmedien Wiesbaden Gmb
发表于 2025-3-26 19:36:48 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-19 16:47
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表