找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Understanding Teaching and Learning; Classroom Research R Baljit Kaur Book 2012 SensePublishers 2012 classroom research.teacher education

[复制链接]
查看: 29646|回复: 50
发表于 2025-3-21 18:37:30 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Understanding Teaching and Learning
副标题Classroom Research R
编辑Baljit Kaur
视频video
概述Written by experts, Gives a modern approach, Comprehensive in Scope
图书封面Titlebook: Understanding Teaching and Learning; Classroom Research R Baljit Kaur Book 2012 SensePublishers 2012 classroom research.teacher education
描述• How do children, individually and collectively, make meanings of their learning experiences?• How can teachers become aware of children’s meaning making on an ongoing basis?• Is it possible and useful to create an integrated theory of student learning? • How can classroom research enhance critical understandings of the situated nature of learning and teaching, while taking into account the systemic and educational policy contexts? • How do differences, such as class, race, culture, gender and sexualities, interact with student learning? • How can teachers respond effectively to the realities of today’s diverse classrooms?• What are the current and emerging issues in classroom research?These are just some of the questions this book grapples with. It pays tribute to Professor Graham Nuthall’s (1935-2004) research contributions - a pioneering and internationally renowned classroom researcher of teaching and learning from New Zealand.It has been written by emerging and experienced classroom researchers from several countries as part of a project aimed at building on and extending Nuthall’s research and promoting the conducting, teaching and supervision of classroom research. The auth
出版日期Book 2012
关键词classroom research; teacher education
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-94-6091-864-3
isbn_ebook978-94-6091-864-3
copyrightSensePublishers 2012
The information of publication is updating

书目名称Understanding Teaching and Learning影响因子(影响力)




书目名称Understanding Teaching and Learning影响因子(影响力)学科排名




书目名称Understanding Teaching and Learning网络公开度




书目名称Understanding Teaching and Learning网络公开度学科排名




书目名称Understanding Teaching and Learning被引频次




书目名称Understanding Teaching and Learning被引频次学科排名




书目名称Understanding Teaching and Learning年度引用




书目名称Understanding Teaching and Learning年度引用学科排名




书目名称Understanding Teaching and Learning读者反馈




书目名称Understanding Teaching and Learning读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:20:28 | 显示全部楼层
Graham Nuthall Sieg in diesem asymmetrischen Krieg nicht das Ende des Konflikts. Vielmehr geht der militärisch geschlagene Gegner dann häufig zum Guerillakampf oder sogar zu Terroraktionen über, wie sich nach dem Irakkrieg (2003) gezeigt hat. Zum anderen sind die Kriegsgegner oftmals mehr oder weniger korrupte Re
发表于 2025-3-22 03:09:43 | 显示全部楼层
Ellice Ann Formanaus als Mittler zwischen (streitenden) Staaten, als Informationspool oder Legitimationsinstanz. Dieser Wandel in der Rolle und Bedeutung internationaler Organisationen spiegelt sich auch in der Forschung wider, so lässt sich seit dem Ende des Kalten Krieges ein verstärktes Interesse an international
发表于 2025-3-22 07:47:07 | 显示全部楼层
Jane McChesneyn Begriffskonstruktionen des multinationalen Unternehmens angeboten haben. So bleibt das Phänomen des multinationalen Unternehmens bis zur Mitte der 1960er Jahre für die Wirtschaftswissenschaften weitgehend unerforscht. Erste Forschungsimpulse bedienen sich zur Erklärung dieses Phänomens zunächst we
发表于 2025-3-22 11:51:38 | 显示全部楼层
Bronwen Cowie,Kathrin Otrel-Cass,Judy Morelandund die Zusammenarbeit vor allem unter den Industrienationen und Schwellenländern, aber auch durch Einbezug der Entwicklungsländer zu fördern. Sinnvolle von allen akzeptierte Indikatoren sind die Voraussetzung für Verhandlungen. Es ist zu hoffen, dass die 2009 stattfindende UNO-Klimakonferenz in Kop
发表于 2025-3-22 14:50:53 | 显示全部楼层
Greta Morine-Dershimer1. 4 Kontaktkorrosion 2. 2. 3. 2. 4 Verbindungsarbeiten (Galvanische Korrosion) 2. 3. 3. 2 Korrosionsarten bei zusätzlicher 2. 2. 3. 3 Oberflächenbehandlung mechanischer Beanspruchung 2. 2. 4 Blei 2. 3. 3. 2. 1 Spannungsrisskorrosion 2. 2. 4. 1 Bleierzeugnisse 2. 3. 3. 2. 1. 1 Elektrolytische 2. 2.
发表于 2025-3-22 19:10:23 | 显示全部楼层
Christine Rietveldsehen und entsprechend dem allgemein aner­kannten Stand der Technik und der Normen aktualisiert..Weitere wichtige inhaltliche Neuerungen der Bautechnischen Zahlentafeln sind:.Vollständige neue Kapitel: Netzmanagement und Sonderkonstruktionen mit WU-Beton. .Vollständig überarbeitet wurde das Kapitel
发表于 2025-3-22 21:25:56 | 显示全部楼层
Angus H. Macfarlane,Sonja L. Macfarlaneen Zahlentafeln sind:.-       Neue Kapitel .Building Information Modeling. und .Baubetrieb, Statik und Festigkeitslehre: .Vollständige Überarbeitung und Modernisierung der Inhalte. Praxisgerechte Darstellung des Weggrößenverfahrens nach Theorie I. und II. Ordnung..-       .Stahlbau:. Berücksichtigun
发表于 2025-3-23 01:59:08 | 显示全部楼层
Reassessing the Nature of Learning in a Science or Mathematics Classroom,
发表于 2025-3-23 07:05:27 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-5 00:20
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表