找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Successful Science and Engineering Teaching; Theoretical and Lear Calvin S. Kalman Book 20081st edition Springer Science+Business Media B.V

[复制链接]
楼主: False-Negative
发表于 2025-3-25 06:16:09 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-1-4020-6910-9Natur; Professor; development; education; environment; learning; science; science education, epistemologica
发表于 2025-3-25 09:01:14 | 显示全部楼层
Getting Students to Examine Their Epistemologye or a set of behaviors..As “Joe” Redish (2003) writes “if we want to adopt the view that we want to teach as many as possible of our students then we must adopt a mix of approaches and be prepared that some of them will not work for some students”.
发表于 2025-3-25 12:50:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 19:34:38 | 显示全部楼层
IntroductionMany students were failing science courses not because they lacked the ability to understand the courses, but because the courses were not meeting their needs.
发表于 2025-3-25 22:46:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 03:23:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 08:09:43 | 显示全部楼层
man hat es in einigen Regionen zum Beispiel gleichzeitig mit einem Hochwasser, einer Pandemie und einer Bedrohung von Lieferketten durch einen fernen Krieg zu tun. Diese multiplen Krisen stellen die Gesellschaft vor große Herausforderungen. Während Einzelne aufgrund der Vielzahl dieser Vorfälle, de
发表于 2025-3-26 11:15:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 15:33:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 18:28:48 | 显示全部楼层
nimmt zu, der Handlungsspielraum dagegen deutlich ab. Die Ertragskrise ist durch Marktanteilsverluste, steigende Kosten und sinkende Preise am Absatzmarkt charakterisiert. Erzielbare Gewinnspannen gehen deutlich zurück, jedoch ist noch genügend Liquiditätsspielraum vorhanden. In dieser Phase ist es
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-5 22:40
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表