找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Student Voice, Teacher Action Research and Classroom Improvement; Lisa M. Bell,Jill M. Aldridge Book 2014 SensePublishers-Rotterdam, The N

[复制链接]
楼主: estrange
发表于 2025-3-25 05:03:16 | 显示全部楼层
Lisa M. Bell,Jill M. Aldridge of the theory of finite dimensional algebras. The content is divided into 7 parts. Part I consists of 3 preliminary chapters with no prior knowledge beyond group theory assumed. Part II forms the core of the m978-3-319-43930-3978-3-319-43932-7Series ISSN 0172-5939 Series E-ISSN 2191-6675
发表于 2025-3-25 08:49:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 12:21:48 | 显示全部楼层
Using Student Perception Data to Guide Teacher Action Research,
发表于 2025-3-25 18:15:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 20:19:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 01:02:02 | 显示全部楼层
Student Voice, Teacher Action Research and Classroom Improvement978-94-6209-776-6
发表于 2025-3-26 07:29:50 | 显示全部楼层
Book 2014of audiences including researchers, teachers and school leaders. Its attractions include its far-reaching implications for educational systems concerning the ways in which student feedback can be used to facilitate teacher development and growth. The book also reports the use of a multi-method resea
发表于 2025-3-26 11:16:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 14:41:14 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 18:39:27 | 显示全部楼层
tnis zu der reaktionären Umgebung des Königs stand, sich deshalb vom Hofe zurückgezogen und seinen Wohnsitz in Koblenz genommen hatte, daß er dort nahe Beziehungen zu einigen Führern des gemäßigten Liberalismus unterhielt. Auch sein freundschaftlicher Verkehr mit dem englischen Königshause wurde in
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-7 23:49
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表