找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Spraak, taal en leren; Deel 5 J.B.M. Bronkhorst,T. Eimers,B. M. Widenfelt Book 2010Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2010

[复制链接]
楼主: breath-focus
发表于 2025-3-25 06:02:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 08:01:40 | 显示全部楼层
n – problemen die niet alleen voor de betrokken jeugdigen heel vervelend kunnen zijn maar ook voor hun directe omgeving.Ieder hoofdstuk van Spraak, taal en leren is volgens een vast stramien opgezet. De auteurs – allen autoriteit op hun vakgebied – beginnen elk hoofdstuk met een praktijkvoorbeeld. D
发表于 2025-3-25 14:45:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 16:35:51 | 显示全部楼层
Computerverslaving,f nauwelijks met hen praten. Direct nadat hij uit school komt, gaat hij achter de computer en blijft ermee bezig tot diep in de nacht. ‘s Morgens is hij bijna niet uit zijn bed te krijgen. Regelmatig komt hij te laat op school. Eten wil hij het liefst op zijn kamer achter zijn computer. Dagelijks zijn er conflicten met zijn ouders en zijn zusje.
发表于 2025-3-26 00:02:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 02:01:01 | 显示全部楼层
Dyslexie,stoornis. De voorgeschiedenis toont een vertraagde spraakontwikkeling: eerste woordjes met 24 maanden en tweewoordzinnetjes met 34 maanden. Op driejarige leeftijd werden gehoorproblemen vastgesteld, waarvoor tweemaal buisjes werden geplaatst. Vader zou vroeger ook moeite hebben gehad met lezen. Anou
发表于 2025-3-26 07:58:39 | 显示全部楼层
Problemen met voorbereidende schoolse vaardigheden bij kleuters,anderen iets vertellen, bijvoorbeeld Johan die heel verdrietig is omdat zijn konijn dood is, lijkt Pascal niet erg geïnteresseerd. Zo reageert hij al vanaf het begin van het schooljaar. De juf slaagt er niet goed in hem bij gesprekjes te betrekken. Na het kringgesprek mogen de kinderen een activitei
发表于 2025-3-26 10:37:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 13:50:11 | 显示全部楼层
Tweetaligheid,drie talen: zijn moeder spreekt Roemeens tegen hem, zijn vader Engels, en op straat en op de crèche hoort hij Frans. Hij spreekt die drie talen vloeiend als hij vlak na zijn vijfde verjaardag met zijn ouders naar Amsterdam verhuist. Hij gaat naar een Nederlandse basisschool. Na een maand of vier spr
发表于 2025-3-26 17:12:32 | 显示全部楼层
Rekenproblemen en dyscalculie,blijven zitten, waarna haar inmiddels ontstane faalangst weer afnam. Lezen en spelling gingen vanaf dat ogenblik met sprongen vooruit, rekenen bleef problemen opleveren. Irma kreeg ruim drie jaar twee keer per week remedial teaching, op school en daarbuiten. De onderwijsbegeleidingsdienst stelde op
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-23 23:24
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表