找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Spraak, taal en leren; Deel 5 J.B.M. Bronkhorst,T. Eimers,B. M. Widenfelt Book 2010Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2010

[复制链接]
查看: 12620|回复: 50
发表于 2025-3-21 17:07:35 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Spraak, taal en leren
副标题Deel 5
编辑J.B.M. Bronkhorst,T. Eimers,B. M. Widenfelt
视频video
图书封面Titlebook: Spraak, taal en leren; Deel 5 J.B.M. Bronkhorst,T. Eimers,B. M. Widenfelt Book 2010Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2010
描述Spraak, taal en leren is een helder en beknopt overzicht van de meest voorkomende spraak,-, taal,- en leerproblemen bij kinderen en jeugdigen – problemen die niet alleen voor de betrokken jeugdigen heel vervelend kunnen zijn maar ook voor hun directe omgeving.Ieder hoofdstuk van Spraak, taal en leren is volgens een vast stramien opgezet. De auteurs – allen autoriteit op hun vakgebied – beginnen elk hoofdstuk met een praktijkvoorbeeld. Daarna wordt het probleem of de stoornis zo goed mogelijk omschreven. Vervolgens worden verschillende aspectenvan het onderwerp uitgewerkt. In ieder hoofdstuk worden verder de theoretische achtergronden en mogelijke oorzaken van het probleem, de diagnose en de mogelijkheden voor behandeling aan de orde geteld. Ten slotte komen, meestal kort, de prognose en de mogelijkheden voor preventie van het probleem aan bod. Ieder hoofdstuk wordt afgesloten met een samenvatting en literatuurverwijzingen die de lezer op weg kunnen helpen naar een bredere oriëntatie op het probleem.In dit deel komen de volgende spraak,-, taal en leerproblemen aan de orde: dyslexie, spraak- en taalontwikkelingsstoornissen, problemen met voorbe-reidende schoolse vaardigheden bij kleu
出版日期Book 2010Latest edition
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-313-7836-4
isbn_softcover978-90-313-7835-7
isbn_ebook978-90-313-7836-4
copyrightBohn Stafleu van Loghum 2010
The information of publication is updating

书目名称Spraak, taal en leren影响因子(影响力)




书目名称Spraak, taal en leren影响因子(影响力)学科排名




书目名称Spraak, taal en leren网络公开度




书目名称Spraak, taal en leren网络公开度学科排名




书目名称Spraak, taal en leren被引频次




书目名称Spraak, taal en leren被引频次学科排名




书目名称Spraak, taal en leren年度引用




书目名称Spraak, taal en leren年度引用学科排名




书目名称Spraak, taal en leren读者反馈




书目名称Spraak, taal en leren读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

1票 100.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:42:37 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 00:35:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 06:01:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 10:17:55 | 显示全部楼层
Schoolweigering,dat er geen bezoek komt. Lisa is toen heel boos geworden. Ze is een aantal dagen thuisgebleven en beloofde op maandag weer naar school te gaan, zonder gedoe. Maar het werd toch een toestand. Haar vader heeft haar naar school moeten slepen. Ze probeerde onderweg nog de benen te nemen..Lisa is een ono
发表于 2025-3-22 16:36:02 | 显示全部楼层
Stotteren,gezegd dat Sabine ‘gemakkelijke stotters’ moest maken zoals ze bij de logopediste had geleerd (d.w.z. opzettelijk een losse herhaling maken als ze voelt dat ze vast gaat zitten). In Sabines familie komt verder geen stotteren voor. Sabine wordt voor onderzoek en behandeling aangemeld, omdat het stott
发表于 2025-3-22 20:13:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 00:53:17 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 03:46:31 | 显示全部楼层
Book 2010Latest editionenvatting en literatuurverwijzingen die de lezer op weg kunnen helpen naar een bredere oriëntatie op het probleem.In dit deel komen de volgende spraak,-, taal en leerproblemen aan de orde: dyslexie, spraak- en taalontwikkelingsstoornissen, problemen met voorbe-reidende schoolse vaardigheden bij kleu
发表于 2025-3-23 07:44:45 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-23 22:59
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表