找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Societies and Cities in the Age of Instant Access; Harvey J. Miller Book 2007 Springer Nature B.V. 2007 GIS.Information.Internet.computer.

[复制链接]
楼主: Monroe
发表于 2025-3-25 04:34:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 08:59:34 | 显示全部楼层
David R. Scheer,Ryan E. Smitht to replicate using direct marketing approaches. Similarly, the Internet can be both a promotional medium and a physical delivery outlet. So, the focus of promotion and information exchange is linked closely to the physical issues of distribution. None the less, in this chapter we focus exclusively
发表于 2025-3-25 13:34:19 | 显示全部楼层
Helen Couclelist to replicate using direct marketing approaches. Similarly, the Internet can be both a promotional medium and a physical delivery outlet. So, the focus of promotion and information exchange is linked closely to the physical issues of distribution. None the less, in this chapter we focus exclusively
发表于 2025-3-25 17:37:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 23:44:45 | 显示全部楼层
Susan Hanson,Danielle Fontainet to replicate using direct marketing approaches. Similarly, the Internet can be both a promotional medium and a physical delivery outlet. So, the focus of promotion and information exchange is linked closely to the physical issues of distribution. None the less, in this chapter we focus exclusively
发表于 2025-3-26 01:00:37 | 显示全部楼层
Hongbo Yu,Shih-Lung Shawoodman verlor Millionen von Anlegergeldern. Trotz dieser negativen unternehmerischen Erfahrung wollte Woodman die Idee der Action-Kamera für Surfer und andere Aktivsportler weiterverfolgen, zunächst mit eigenen Designs. Die frühen Kameras waren auf Kunststoffrahmen geschraubt und konnten mittels zus
发表于 2025-3-26 06:46:47 | 显示全部楼层
Pip Forer,Otto Huisman,Chris McDowalloodman verlor Millionen von Anlegergeldern. Trotz dieser negativen unternehmerischen Erfahrung wollte Woodman die Idee der Action-Kamera für Surfer und andere Aktivsportler weiterverfolgen, zunächst mit eigenen Designs. Die frühen Kameras waren auf Kunststoffrahmen geschraubt und konnten mittels zus
发表于 2025-3-26 08:37:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 16:14:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 19:36:59 | 显示全部楼层
Feng Zhang,Kelly J. Clifton,Qing Shentz der Marke aus dem Vorjahr um 8 % steigern. Dieses Absatzvolumen wurde in einem kompetitiven Umfeld realisiert, in dem ca. 50 verschiedene Cola-Marken um Marktanteile kämpfen. In diesem Wettbewerbsumfeld versucht Vita Cola, sich dem aggressiven Preiswettbewerb zu entziehen.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-19 11:34
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表