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Titlebook: Social Media Management; Using Social Media a Amy Van Looy Textbook 2022Latest edition The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), und

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发表于 2025-3-21 18:53:29 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Social Media Management
副标题Using Social Media a
编辑Amy Van Looy
视频video
概述Introduces the reader to the essentials of social media.Pursues a comprehensive approach to social media, viewing it from an organizational perspective.Combines academic insights and practical tips an
丛书名称Springer Texts in Business and Economics
图书封面Titlebook: Social Media Management; Using Social Media a Amy Van Looy Textbook 2022Latest edition The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), und
描述This is the second edition of the undergraduate textbook ‘Social Media Management‘ which extends the original edition‘s scope beyond the business angle. The textbook continues with the perspective of organizations - not individuals - and clarifies the impact of social media on their different departments or disciplines, while also exploring how organizations use social media to create business value. To do so, the book pursues a uniquely multi-disciplinary approach by embracing IT, marketing, HR, and many other fields. While the first edition was inspired by the rise of social media tools, the second edition is characterized by a digital economy with increasing digitalization efforts due to newly emerging technologies in Industry 4.0 and the COVID-19 pandemic. Readers will benefit from a comprehensive selection of extended topics, including strategies and business models for social media, influencer marketing, viral campaigns, social CRM, employer branding, e-recruitment, search engineoptimization, social mining, sentiment analysis, crowdfunding, and legal and ethical issues. Each chapter starts with one or more teaser questions to arouse the readers’ interest, which will be clarif
出版日期Textbook 2022Latest edition
关键词Employer branding; Enterprise 2; 0; Sentiment analysis; Influencer marketing; Social business; Social medi
版次2
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-030-99094-7
isbn_ebook978-3-030-99094-7Series ISSN 2192-4333 Series E-ISSN 2192-4341
issn_series 2192-4333
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl
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书目名称Social Media Management影响因子(影响力)




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书目名称Social Media Management网络公开度




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书目名称Social Media Management被引频次




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发表于 2025-3-21 22:26:05 | 显示全部楼层
Amy Van Looyand, over a quarter of a million people now work for local authority social services: about the same number work for the National Coal Board. Local authority social services in England accommodate, feed, and have legal care over considerable numbers of people. For instance, over 139 000 old and hand
发表于 2025-3-22 03:42:46 | 显示全部楼层
Amy Van Looysten scheinen zur Ausweitung ihrer globalen Strategien mit langfristigen Absichten dort eingetreten zu sein. Während einige mit beträchtlichen Komplikationen und großen Kapitalanlagen eintraten, schlugen andere einen vorsichtigeren und gewinnorientierten Weg ein. Dieser Artikel konzentriert sich dar
发表于 2025-3-22 05:49:27 | 显示全部楼层
Amy Van Looysten scheinen zur Ausweitung ihrer globalen Strategien mit langfristigen Absichten dort eingetreten zu sein. Während einige mit beträchtlichen Komplikationen und großen Kapitalanlagen eintraten, schlugen andere einen vorsichtigeren und gewinnorientierten Weg ein. Dieser Artikel konzentriert sich dar
发表于 2025-3-22 11:17:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 14:02:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 19:47:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 00:05:10 | 显示全部楼层
Amy Van Looysten scheinen zur Ausweitung ihrer globalen Strategien mit langfristigen Absichten dort eingetreten zu sein. Während einige mit beträchtlichen Komplikationen und großen Kapitalanlagen eintraten, schlugen andere einen vorsichtigeren und gewinnorientierten Weg ein. Dieser Artikel konzentriert sich dar
发表于 2025-3-23 03:54:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 06:21:08 | 显示全部楼层
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