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Titlebook: Servicetransformation; Entwicklung vom Prod Manfred Bruhn,Karsten Hadwich Book 2016 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Spring

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楼主: 不正常
发表于 2025-3-28 15:36:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 18:52:51 | 显示全部楼层
Service Transformation through Remotization – A Competence-Based Analysisof Remote Service Providersurbing as modern information and communication technologies paved the way for the representation and connection of physical objects in virtual network structures (Kopetz 2011). Along with the digitalization of operations in this context, there is evidence for the remotization of service operations (
发表于 2025-3-29 01:57:27 | 显示全部楼层
Systematische Entwicklung transformierter Leistungennelle Grenzen von Sach- und Dienstleistungen verschwimmen dabei immer stärker. Im Extremfall geht diese Entwicklung soweit, dass die nach wie vor produzierten Sachgüter nicht mehr als solche verkauft werden, sondern ihre Nutzung oder das mit ihnen erzielte Ergebnis als Dienstleistungsprodukt die Ges
发表于 2025-3-29 05:20:21 | 显示全部楼层
Erfolgsfaktoren der Service Transition – eine systematische Literaturanalyseffering of fuller market packages or bundles of customer focused combinations of goods, services, support, self-service and knowledge in order to add value to core product offerings” (Vandermewe/Rada 1988, S. 316).
发表于 2025-3-29 08:02:29 | 显示全部楼层
Understanding the transformation from products to services – a literature reviewand research agenda 1998, Gann/Salter 1998; Davies/Brady 2000; Sawhney et al. 2004). In this context, firms like IBM have successfully transformed into service providers, offering individualized product-service packages, and have achieved significant growth and financial success (Sawhney et al. 2004).
发表于 2025-3-29 13:48:39 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 18:54:54 | 显示全部楼层
2662-3382 Dienstleistungsunternehmen ihre praktischen Erfahrungen vors.Der 15. Band von „Forum Dienstleistungsmanagement“ liefert Antworten auf zahlreiche Fragestellungen, die bei der Transformation vom Produkt- zum Dienstleistungsunternehmen aufgeworfen werden. Diese betreffen die Entwicklung von innovativen
发表于 2025-3-29 22:37:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 02:41:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 07:20:10 | 显示全部楼层
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