找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Schülerinnen und Schüler erforschen Schule; Möglichkeiten und Gr Helene Feichter Book 2015 Springer Fachmedien Wiesbaden 2015 Grounded Theo

[复制链接]
楼主: 强烈兴趣
发表于 2025-3-23 10:23:37 | 显示全部楼层
Helene Feichterresearchers and professional practitioners alike, encouraging these readers to help take the geo-engineering community into the digital age.978-3-030-32031-7978-3-030-32029-4Series ISSN 1866-8755 Series E-ISSN 1866-8763
发表于 2025-3-23 16:45:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 19:50:27 | 显示全部楼层
nes have a positive contribution towards the improvement of the livelihoods of township inhabitants. In respect of Social and Human Capital: improving relationships with relatives and friends, arranging social functions, obtaining assistance in cases of emergencies, cutting down travelling and trans
发表于 2025-3-23 23:01:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 04:18:43 | 显示全部楼层
Helene Feichterysis shows that the two study zones hold remarkable differences in field basic characteristics, geotechnical parameters and soil HMC distribution. The three land subsidence risk variables hold little correlation with the HMC distribution, but they are both correlated tightly with the basic character
发表于 2025-3-24 08:50:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 13:38:34 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 15:58:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 21:05:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 01:46:32 | 显示全部楼层
Book 2015nnen. Einerseits werden diese partizipativen Forschungszugänge vorgestellt, andererseits wird das Thema auch in einen breiteren Kontext gestellt. Es erhebt sich nämlich die Frage, ob die institutionelle Verfasstheit von Schule reif ist, diesen Rollenwechsel von Schülerinnen und Schülern zu ermöglichen.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-11 21:02
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表