找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Schüler*innen; Eine Einführung Hedda Bennewitz,Michael Meier-Sternberg Textbook 2024 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Sprin

[复制链接]
查看: 23072|回复: 36
发表于 2025-3-21 19:19:11 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Schüler*innen
副标题Eine Einführung
编辑Hedda Bennewitz,Michael Meier-Sternberg
视频video
概述Was sind Schülerinnen und Schüler?.Kompaktes Basiswissen für Studierende.Optimaler Einstieg in ein zentrales Thema im Studiengang Erziehungswissenschaft
丛书名称Module Erziehungswissenschaft
图书封面Titlebook: Schüler*innen; Eine Einführung Hedda Bennewitz,Michael Meier-Sternberg Textbook 2024 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Sprin
描述.In dieser Einführung werden wichtige theoretische Perspektiven zur Beschreibung von Schüler*innen verständlich vorgestellt und systematisch unter den Schwerpunkten soziale Konstruktion von Schüler*innen, Leistung und Peerkultur diskutiert. Das Buch ist als Übersicht konzipiert und vermittelt ein grundlegendes Wissen über die Lebenswelt und das Handeln von Schüler*innen... .
出版日期Textbook 2024
关键词Erziehungswissenschaft; Lehrerbildung; Peers; Kinder; Empirie; Schulklassen; Geschichte; Forschung
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-20065-7
isbn_softcover978-3-658-20064-0
isbn_ebook978-3-658-20065-7Series ISSN 2524-3519 Series E-ISSN 2524-3527
issn_series 2524-3519
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Springer Nature 2024
The information of publication is updating

书目名称Schüler*innen影响因子(影响力)




书目名称Schüler*innen影响因子(影响力)学科排名




书目名称Schüler*innen网络公开度




书目名称Schüler*innen网络公开度学科排名




书目名称Schüler*innen被引频次




书目名称Schüler*innen被引频次学科排名




书目名称Schüler*innen年度引用




书目名称Schüler*innen年度引用学科排名




书目名称Schüler*innen读者反馈




书目名称Schüler*innen读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:42:38 | 显示全部楼层
Hedda Bennewitz,Michael Meier-Sternbergonment, society, and economy. This paper bridges the gap between technical applications and their impact on sustainability by proposing a framework for assessing the sustainability of ITS applications and initiatives. It discusses and analyzes different perspectives on the complex concepts of sustai
发表于 2025-3-22 00:48:40 | 显示全部楼层
Hedda Bennewitz,Michael Meier-Sternbergd working specific causes of technostress, including instances of stressful workstation setups, office disruptions and power outage issues as a result of loadshedding (rolling power blackouts). Loadshedding related stress appears to be a specific South African issue. To deal with technostress, emplo
发表于 2025-3-22 07:14:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 09:50:03 | 显示全部楼层
Hedda Bennewitz,Michael Meier-Sternbergt time and offers access to all stakeholders. For this reason, a new security concept with additional roles is introduced including the Metrological Administrator. It manages digital metrological processes. At the same time, the platform approach seamlessly integrates existing public and private inf
发表于 2025-3-22 16:22:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 17:04:06 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 22:14:06 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 05:15:23 | 显示全部楼层
Hedda Bennewitz,Michael Meier-SternbergWas sind Schülerinnen und Schüler?.Kompaktes Basiswissen für Studierende.Optimaler Einstieg in ein zentrales Thema im Studiengang Erziehungswissenschaft
发表于 2025-3-23 07:17:21 | 显示全部楼层
Module Erziehungswissenschafthttp://image.papertrans.cn/s/image/862360.jpg
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-25 06:23
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表