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Titlebook: Sales Enablement als Fundament des Vertriebserfolgs; Innovative Ansätze a Jörg Westphal,Jobst Görne,Christian Schmitz Book 2022 Der/die Her

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楼主: 诡计
发表于 2025-3-23 12:07:49 | 显示全部楼层
Aligning marketing and sales functionswhere these departments are interacting with each other as well as with the customer. Therefore, even though both departments have individual purposes, their tasks and activities overlap at many stages. In order to guarantee an accurate perception of the company in the market, it is crucial that the
发表于 2025-3-23 15:02:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 18:09:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 22:36:52 | 显示全部楼层
Sales Enablement: Early Conceptualization and Empirical Encountersorganization, no matter how it organizes itself and no matter which company functions (e.g., marketing, sales) the different actors stem from. This interview is based on perspectives from the latest research in the field.
发表于 2025-3-24 04:44:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 07:46:59 | 显示全部楼层
Digital Transformation in Sales and Marketing Departments: An Integrated Overview and Directions fore aim of this study is to review the marketing, sales, and IT (M-S-I) research and to integrate the findings into a framework that can direct future research and organizational structures for interdepartmental alignment and collaboration with the goal of improving the performance of companies.
发表于 2025-3-24 12:58:24 | 显示全部楼层
Technik als Substitut des persönlichen Verkaufs im stationären Handel: Konsequenzen eines digitalen ein Feldexperiment mit 83 Studienteilnehmerinnen und -teilnehmern durchgeführt. Die Ergebnisse bestätigen die aufgestellten Hypothesen: Das Angebot einer digitalen Beratung senkt das durchschnittliche Kundenbedürfnis nach persönlicher Beratung – aber nur dann, wenn das Angebot im Design des Händlers erfolgt (und nicht im Design des Herstellers).
发表于 2025-3-24 18:16:00 | 显示全部楼层
Sales Enablement als Fundament des Vertriebserfolgs,auend werden dann die Einzelbeiträge dieses Herausgeberwerkes in die Personal-, Technologie (Digitalisierung)-, Prozess- (Kooperation zwischen Marketing und Vertrieb) sowie Kundenperspektive eingeordnet.
发表于 2025-3-24 20:49:46 | 显示全部楼层
Toolbox für den Vertrieb: ein systematischer Werkzeugkasten für das Sales Enablementganzheitlichen Sales-Enablement-Ansatzes ein wesentliches inhaltliches Element sein, auf das die Verantwortlichen bei der Analyse und Weiterentwicklung der vertriebsunterstützenden Maßnahmen zurückgreifen können.
发表于 2025-3-25 01:37:18 | 显示全部楼层
Answering the Buying Centerf the process and the relationship between selling and buying organizations. Matching the composition and needs of buying centers as well as increasing the selling centers’ expertise and knowledge raises the probability of a successful sales process.
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