找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Revisiting The Chinese Learner; Changing Contexts, C Carol K.K. Chan,Nirmala Rao Book 2010 Springer Science+Business Media B.V. 2010 Chines

[复制链接]
查看: 6779|回复: 49
发表于 2025-3-21 16:04:33 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Revisiting The Chinese Learner
副标题Changing Contexts, C
编辑Carol K.K. Chan,Nirmala Rao
视频video
概述Debunks stereotypes about Chinese teachers and learners.Advances our understanding of the changing Chinese learner.Considers traditional and contemporary influences on pedagogies.Considers the influen
丛书名称CERC Studies in Comparative Education
图书封面Titlebook: Revisiting The Chinese Learner; Changing Contexts, C Carol K.K. Chan,Nirmala Rao Book 2010 Springer Science+Business Media B.V. 2010 Chines
描述It is seventeen years since I first formulated ‘The paradox of the Chinese learner’ in a conference in Kathmandu, Nepal. My original formulation of the paradox was that westerners saw Chinese students as rote learning massive amounts of information in fierce exam-dominated classrooms – yet in international comparisons, students in the Confucian heritage cla- rooms greatly outperformed western students learning in ‘progressive’ western classrooms. This seeming paradox raised all sorts of questions to which many others have contributed important answers, especially that by Ference Marton on how Chinese learners construed the roles of memory and understanding in ways that were foreign to typical western educators. Much of this work was brought together in The Chinese Learner (1996), edited by David Watkins and myself. That work raised more questions still, especially about educational contexts, beliefs and practices, which were investigated in contributions to Teaching the Chinese Learner (2001). And now we have Revisiting the Chinese Learner, which is a very timely collection of excellent contributions that take into account the many changes that have taken place since 2001, changes
出版日期Book 2010
关键词Chinese learners; Chinese teachers; Confucian-heritage cultures; Educational Reform; Pedagogy; education;
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-481-3840-1
isbn_ebook978-90-481-3840-1Series ISSN 1573-6040 Series E-ISSN 2543-022X
issn_series 1573-6040
copyrightSpringer Science+Business Media B.V. 2010
The information of publication is updating

书目名称Revisiting The Chinese Learner影响因子(影响力)




书目名称Revisiting The Chinese Learner影响因子(影响力)学科排名




书目名称Revisiting The Chinese Learner网络公开度




书目名称Revisiting The Chinese Learner网络公开度学科排名




书目名称Revisiting The Chinese Learner被引频次




书目名称Revisiting The Chinese Learner被引频次学科排名




书目名称Revisiting The Chinese Learner年度引用




书目名称Revisiting The Chinese Learner年度引用学科排名




书目名称Revisiting The Chinese Learner读者反馈




书目名称Revisiting The Chinese Learner读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

1票 100.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:35:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 03:02:13 | 显示全部楼层
Nirmala Rao,Carol K. K. Chantrag der Philologien zur Kompensation des ›PISA-Schocks‹ anhört, bezieht sich auf zweierlei: zum einen auf einen historisch sensiblen, zum anderen auf einen formbewussten Umgang mit Texten.. Zum einen also berücksichtigt die in diesem Sinne ›kompetente‹ Lektüre den Kontext der Texte; es handelt sich
发表于 2025-3-22 07:59:21 | 显示全部楼层
lle gründlicher Belehrung! Wir nehmen also hiemit von den meisten unserer Leser nun Abschied.«. Mit diesen Worten beginnt der zweite Absatz einer mehr als 65seitigen Rezension. Mit ihnen trennt sich Karl Lachmann von dem größten Teil seiner (potentiellen) Rezipienten, um sich einem kleineren Adressa
发表于 2025-3-22 10:15:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 13:37:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 18:29:38 | 显示全部楼层
Nirmala Rao,Jin Chi,Kai-ming Chenguch die Gemeinden als Ausfluß ihres Selbstverwaltungsrechts ihrerseits zur Erfüllung bestimmter Zwecke zusammenschließen. Denkbar sind hier die verschiedensten Vereinigungen. So finden wir Gemeinden, die zum Betriebe einer Kleinbahn eine Aktiengesellschaft gründen oder die gemeinsan die Elektrizität
发表于 2025-3-22 23:49:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 03:37:57 | 显示全部楼层
Nirmala Rao,Sharon S. N. Ng,Emma Pearsonso können keine Kredite gegeben werden. Es kann nun aber wohl kaum gesagt werden, daß der Bestand an flüssigen Mitteln einer Bank in bestimmter Höhe einen direkten Einfluß auf den Kredit hat, den sie einem bestimmten Kunden einräumt. Der Einfluß, den die flüssigen Mittel in dieser Hinsicht ausüben,
发表于 2025-3-23 05:56:01 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-11 07:31
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表