找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Revisiting The Chinese Learner; Changing Contexts, C Carol K.K. Chan,Nirmala Rao Book 2010 Springer Science+Business Media B.V. 2010 Chines

[复制链接]
楼主: FORAY
发表于 2025-3-28 14:41:23 | 显示全部楼层
Carol K.K. Chan,Nirmala RaoDebunks stereotypes about Chinese teachers and learners.Advances our understanding of the changing Chinese learner.Considers traditional and contemporary influences on pedagogies.Considers the influen
发表于 2025-3-28 20:57:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 00:36:01 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 07:05:04 | 显示全部楼层
CERC Studies in Comparative Educationhttp://image.papertrans.cn/r/image/829840.jpg
发表于 2025-3-29 10:47:07 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-90-481-3840-1Chinese learners; Chinese teachers; Confucian-heritage cultures; Educational Reform; Pedagogy; education;
发表于 2025-3-29 14:51:47 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 19:33:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 20:37:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 01:51:26 | 显示全部楼层
John A. Barndenlen in die Zeit jenes gewaltigen Aufschwungs, welchen die Optik durch die Arbeiten von . und . am Ende des siebzehnten und zu Beginn des achtzehnten Jahrhunderts erfahren hatte. Schon . selbst versuchte die Helligkeit des Sirius mit derjenigen der Sonne zu vergleichen, indem er das Sonnenlicht durch
发表于 2025-3-30 08:03:38 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-11 09:26
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表