找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Restorying Environmental Education; Figurations, Fiction Chessa Adsit-Morris Book 2017 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2017

[复制链接]
楼主: 闸门
发表于 2025-3-27 00:12:22 | 显示全部楼层
ammensetzung der Klassen sowie den sozialen und kommunikativen Kompetenzen der Lehrer/innen und ihrer Bereitschaft, alle Schüler/innen gleichermaßen zu färdern (vgl. zusammenfassend Pekrun/Helmke 1993). Wir gehen davon aus, daß die genannten Faktoren auch für das Ausmaß und vor allem für den Umgang
发表于 2025-3-27 02:57:59 | 显示全部楼层
2731-6386 uman natures and provides useful tools for finding creative theoretical alternatives to the reductionist, representationalist, and dualistic practices of the Western metaphysics. 978-3-319-48796-0Series ISSN 2731-6386 Series E-ISSN 2731-6394
发表于 2025-3-27 09:06:38 | 显示全部楼层
Curriculum Studies Worldwidehttp://image.papertrans.cn/r/image/828870.jpg
发表于 2025-3-27 12:57:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 16:23:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 19:20:00 | 显示全部楼层
The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2017
发表于 2025-3-27 23:40:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 02:21:40 | 显示全部楼层
2946-479X iteraryculture. A major intent of the volume is to approach literary culture not just as produced by adults for consumption by children but also as co-created by young people through their actions as speakers, 978-3-030-35394-0978-3-030-35392-6Series ISSN 2946-479X Series E-ISSN 2946-4803
发表于 2025-3-28 07:20:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 11:48:46 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-23 00:05
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表