找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Restorying Environmental Education; Figurations, Fiction Chessa Adsit-Morris Book 2017 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2017

[复制链接]
查看: 18590|回复: 40
发表于 2025-3-21 19:34:13 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Restorying Environmental Education
副标题Figurations, Fiction
编辑Chessa Adsit-Morris
视频videohttp://file.papertrans.cn/829/828870/828870.mp4
概述Draws upon new materialist theories to address environmental education and ecological thought.Attempts to explore the implications for educational theory and provides concrete real-world example of th
丛书名称Curriculum Studies Worldwide
图书封面Titlebook: Restorying Environmental Education; Figurations, Fiction Chessa Adsit-Morris Book 2017 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2017
描述This book examines a performative environmental educational inquiry through a place-based eco-art project collaboratively undertaken with a class of grade 4-6 students around the lost streams of Vancouver. The resulting work explores the contradictions gathered in relation to the Western educational system and the encounter with “Other” (real and imaginary others), including the shifting and growing “self,” and an attempt to find and foster nourishing alliances for transforming environmental education. Drawing on the work of new materialist theorists Donna Haraway, Rosi Braidotti, and Karen Barad, Adsit-Morris considers the co-constitutive materiality of human corporeality and nonhuman natures and provides useful tools for finding creative theoretical alternatives to the reductionist, representationalist, and dualistic practices of the Western metaphysics. 
出版日期Book 2017
关键词eco-art; real and imaginary others; new materialist theory; human corporeality and nonhuman natures; nom
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-48796-0
isbn_ebook978-3-319-48796-0Series ISSN 2731-6386 Series E-ISSN 2731-6394
issn_series 2731-6386
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2017
The information of publication is updating

书目名称Restorying Environmental Education影响因子(影响力)




书目名称Restorying Environmental Education影响因子(影响力)学科排名




书目名称Restorying Environmental Education网络公开度




书目名称Restorying Environmental Education网络公开度学科排名




书目名称Restorying Environmental Education被引频次




书目名称Restorying Environmental Education被引频次学科排名




书目名称Restorying Environmental Education年度引用




书目名称Restorying Environmental Education年度引用学科排名




书目名称Restorying Environmental Education读者反馈




书目名称Restorying Environmental Education读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:48:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 01:32:43 | 显示全部楼层
Chessa Adsit-Morrisischen Fragestellung des Ost-West-Vergleichs (Kap. 2) auf einer makrosozialen Systemebene betrachtet. Schulbezogene Gewaltforschung hat aber ebenso die Institutionen-, also die Mesoebene mit in den Blick zu nehmen. Eine Durchmusterung der vorliegenden schulbezogenen Gewaltstudien der neunziger Jahre
发表于 2025-3-22 06:01:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 10:19:49 | 显示全部楼层
Chessa Adsit-Morriseistaat Bayern repräsentativ sind, haben sie doch – gerade unter Rekurs auf empirische Studien in anderen Bundesländern – über diese regionale Eingrenzung hinaus durchaus Erkenntniswert. Dass nun absolut vergleichbare Daten und mithin begründete Erkenntnisse über die Gewaltentwicklung an Schulen vor
发表于 2025-3-22 13:00:42 | 显示全部楼层
Chessa Adsit-Morrisler in ihrer Familien und ihren eigenen Gewalthandlungen bzw. ihren Gewalterfahrungen in der Schule thematisiert und erforscht worden. Die Ergebnisse mehrerer (z. T. auch auf Bundeslandebene repräsentativer) Untersuchungen (vgl. Wilmers et al. 2002; .; Mansel 2001; Pfeiffer et al. 1999; .) wiesen au
发表于 2025-3-22 19:28:40 | 显示全部楼层
Chessa Adsit-Morrisoperationen des Zentrums für Kindheits- und Jugendforschung (Universität Bielefeld) mit dem Zentralinstitut für Jugendforschung der ehemaligen DDR in Leipzig zurückgehen. Bereits vor der Wende wurden gemeinsame Studien konzipiert und später durchgefiihrt — so u. a. eine kulturvergleichende Jugendstu
发表于 2025-3-22 23:12:23 | 显示全部楼层
verschiedenen Schulformen unterschiedlich groß ist. So sind z.B. in Sachsen die Mittelschulen viel stärker belastet als die Gymnasien. Neben den Schulformunterschieden finden sich allerdings in unserer Untersuchung auch beträchtliche Unterschiede ., z.B. zwischen einzelnen Mittelschulen. Dieses Erge
发表于 2025-3-23 02:50:49 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 08:56:27 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-10-10 14:11
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表