找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Reconstructing the Work of Teacher Educators; Finding Spaces in Po Theresa Bourke,Deborah Henderson,Simone White Book 2022 The Editor(s) (i

[复制链接]
楼主: 决绝
发表于 2025-3-23 11:34:49 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 14:54:17 | 显示全部楼层
Ann MacPhail,Sarah Seleznyov,Ciara O’Donnell,Gerry Czerniawskiodass man immer aufgrund des konkreten Projekteinsatzes eine Entscheidung für oder gegen einen Datenbankansatz treffen sollte. In diesem Kapitel werden wir uns auf das relationale Datenbankmodell konzentrieren. Viele, viele Anwendungen bauen (noch) auf ihm auf.
发表于 2025-3-23 20:55:14 | 显示全部楼层
Book 2022ading researchers from across a number of teacher education institutions, locally and otherwise. By adopting an ‘activist’ approach, this book positions teacher educators’ research and contribution to the field as agentive and pro-active..
发表于 2025-3-24 00:11:21 | 显示全部楼层
Rebecca Spooner-Lane,John Buchanan,Kathy Jordan,Tania Broadley,Rowena Wall,Graham Hardych geeignet für Studierende der Erziehungswissenschaften und im Lehramtsstudium sowie für alle, die sich beruflich oder privat für die faszinierenden Entwicklungen im Kindes- und Jugendalter interessieren. .978-3-662-69369-8978-3-662-69370-4
发表于 2025-3-24 03:09:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 09:27:35 | 显示全部楼层
Jeanine Gallagher,Jill Willis,Nerida Spinach geeignet für Studierende der Erziehungswissenschaften und im Lehramtsstudium sowie für alle, die sich beruflich oder privat für die faszinierenden Entwicklungen im Kindes- und Jugendalter interessieren. .978-3-662-69369-8978-3-662-69370-4
发表于 2025-3-24 12:42:39 | 显示全部楼层
ch geeignet für Studierende der Erziehungswissenschaften und im Lehramtsstudium sowie für alle, die sich beruflich oder privat für die faszinierenden Entwicklungen im Kindes- und Jugendalter interessieren. .978-3-662-69369-8978-3-662-69370-4
发表于 2025-3-24 18:46:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 20:51:26 | 显示全部楼层
Jo Lunn Brownlee,Sue Walker,Lyra L’Estrange,Mary Ryan,Theresa Bourke,Leonie Rowan,Eva Johanssonmined bythe diverse environmental conditions, which embodies the multi-factor correlation between technology mode and geographical environment and the internal unity of regional agricultural technology mode...I978-981-97-1854-2978-981-97-1852-8
发表于 2025-3-25 02:01:38 | 显示全部楼层
Teacher Educators as Agents of Change: New Tools as Enablersaches’ and taken action, even when social structures sought to normalise or restrain their practices. The analysis revealed a variety of ways teacher educators used their knowledge of policy, partnerships, and scholarly disposition to navigate through a highly regulated space. Such agentive practice
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-24 02:15
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表