找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Reconstructing the Work of Teacher Educators; Finding Spaces in Po Theresa Bourke,Deborah Henderson,Simone White Book 2022 The Editor(s) (i

[复制链接]
查看: 24400|回复: 50
发表于 2025-3-21 16:53:52 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Reconstructing the Work of Teacher Educators
副标题Finding Spaces in Po
编辑Theresa Bourke,Deborah Henderson,Simone White
视频video
概述Provides an innovative and strong evidence base for practices within the teacher education field.Highlights teacher educators’ active agency and integrity.Draws on Judyth Sachs’ activist professionali
图书封面Titlebook: Reconstructing the Work of Teacher Educators; Finding Spaces in Po Theresa Bourke,Deborah Henderson,Simone White Book 2022 The Editor(s) (i
描述.This book examines agentic approaches by which teacher educators navigate a highly regulated environment. It investigates how teacher educators are responding to such regulation by employing approaches such as exploratory and case study research designs. This book analyzes qualitative and quantitative data to understand the diverse, innovative and critical perspectives of teacher educators who are guided by state and federal level initiatives to enhance the quality Initial Teacher Education (ITE) programs. Prominent educational theoretical perspectives are also used in this book to inform data analysis and to illuminate the empirically based findings..This book showcases research-informed insights for the global education community from leading researchers from across a number of teacher education institutions, locally and otherwise. By adopting an ‘activist’ approach, this book positions teacher educators’ research and contribution to the field as agentive and pro-active..
出版日期Book 2022
关键词Beginning teacher induction; Alternative teacher certification; Teacher-student relationship; Teacher e
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-981-19-2904-5
isbn_softcover978-981-19-2906-9
isbn_ebook978-981-19-2904-5
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Singapor
The information of publication is updating

书目名称Reconstructing the Work of Teacher Educators影响因子(影响力)




书目名称Reconstructing the Work of Teacher Educators影响因子(影响力)学科排名




书目名称Reconstructing the Work of Teacher Educators网络公开度




书目名称Reconstructing the Work of Teacher Educators网络公开度学科排名




书目名称Reconstructing the Work of Teacher Educators被引频次




书目名称Reconstructing the Work of Teacher Educators被引频次学科排名




书目名称Reconstructing the Work of Teacher Educators年度引用




书目名称Reconstructing the Work of Teacher Educators年度引用学科排名




书目名称Reconstructing the Work of Teacher Educators读者反馈




书目名称Reconstructing the Work of Teacher Educators读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 23:11:34 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 01:39:39 | 显示全部楼层
tscheiders in Verbindung gebracht werden kann. Abschließend stellt dieses Kapitel dar, welche irrationalen Verhaltensmuster sich durch die Wahrscheinlichkeitsgewichtefunktion erklären lassen. Hierzu gehört beispielsweise die Tendenz, zu viele kleine Versicherungen abzuschließen. Ebenso lässt sich di
发表于 2025-3-22 06:16:21 | 显示全部楼层
Theresa Bourke,Deborah Henderson,Rebecca Spooner-Lane,Simone Whitetscheiders in Verbindung gebracht werden kann. Abschließend stellt dieses Kapitel dar, welche irrationalen Verhaltensmuster sich durch die Wahrscheinlichkeitsgewichtefunktion erklären lassen. Hierzu gehört beispielsweise die Tendenz, zu viele kleine Versicherungen abzuschließen. Ebenso lässt sich di
发表于 2025-3-22 12:08:43 | 显示全部楼层
Zugleich kann dieses Modell auch noch zusätzlich in einer Form erweitert werden, dass auch Präferenzen für steigende Ergebnisse, wie sie bei Menschen beobachtet werden, im Modell Berücksichtigung finden..Mit den vorgestellten Präferenzmodellen lassen sich einige weitere Verhaltensmuster des Menschen
发表于 2025-3-22 13:10:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 17:55:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 00:51:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 04:38:46 | 显示全部楼层
vität vor allem der schulischen Praxisphase. Anderseits werden auf Basis der vorliegenden Daten relevante Bedingungsfaktoren herausgearbeitet und Verbesserungsmöglichkeiten für die universitäre und schulische Phase des Praxissemesters diskutiert..978-3-658-45852-2978-3-658-45853-9Series ISSN 2199-739X Series E-ISSN 2199-7403
发表于 2025-3-23 08:35:26 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-23 14:16
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表