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Titlebook: Recent Developments in Railway Track and Transportation Engineering; Proceedings of the 1 João Pombo,Guoqing Jing Conference proceedings 20

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楼主: 与生
发表于 2025-3-23 10:17:54 | 显示全部楼层
Meng Ma,Yanmei Cao,Xiaojing Sun,Weining Liuen von Bedeutung sein sollte..Für eine grundsätzliche Überlegenheit einer enteralen gegenüber einer parenteralen Ernährung gibt es bei kritisch Kranken allerdings wenig Evidenz, wobei auch hier Kostengründe für eine enterale Ernährung sprechen. Eine erhöhte Zufuhr immunologisch modulierender Substra
发表于 2025-3-23 14:56:52 | 显示全部楼层
Qi Wei,Li Cheng-huien von Bedeutung sein sollte..Für eine grundsätzliche Überlegenheit einer enteralen gegenüber einer parenteralen Ernährung gibt es bei kritisch Kranken allerdings wenig Evidenz, wobei auch hier Kostengründe für eine enterale Ernährung sprechen. Eine erhöhte Zufuhr immunologisch modulierender Substra
发表于 2025-3-23 21:51:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 01:37:45 | 显示全部楼层
en von Bedeutung sein sollte..Für eine grundsätzliche Überlegenheit einer enteralen gegenüber einer parenteralen Ernährung gibt es bei kritisch Kranken allerdings wenig Evidenz, wobei auch hier Kostengründe für eine enterale Ernährung sprechen. Eine erhöhte Zufuhr immunologisch modulierender Substra
发表于 2025-3-24 05:29:00 | 显示全部楼层
Experimental and Numerical Behavior of Railway Track Over Geogrid Reinforced Ballast Underlain by Sent program PLAXIS 3D 2013 in order to verify the numerical model..It was concluded that the amount of settlement increased with increasing the simulated train load amplitude, there is a sharp increase in settlement up to the cycle 500 and after that, there is a gradual increase to level out between
发表于 2025-3-24 07:04:44 | 显示全部楼层
Assessment of Turnout-Related Derailments by Various Causes,with the proportion of train derailments occurring within each category. The research objective is to determine the proportion of train derailments at turnouts and provide a starting point for the detailed analysis. In short, the aim of the paper is firstly to understand which factors under which ci
发表于 2025-3-24 11:45:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 17:53:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 22:29:05 | 显示全部楼层
Geological Hazard Risk Evaluation for Railway Network of Guizhou Province in China,d on extension method, which can be used to evaluate the protection grades for the planned railway on geological disasters by integrating three elements, the train speed, grade of susceptibility mapping, and fitting degree, into the model.
发表于 2025-3-25 02:56:51 | 显示全部楼层
Prediction of Travel Time Estimation Accuracy in Connected Vehicle Environments,to-vehicle and vehicle-to-infrastructure communication stability in a transportation network. This suggests correlation between the accuracy and reliability of travel time estimates and the communication stability. This study develops regression models to measure the accuracy and reliability of trav
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