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Titlebook: Reasoning Web; Third International Grigoris Antoniou,Uwe Aßmann,Robert Tolksdorf Textbook 2007 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 2007 Exte

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楼主: centipede
发表于 2025-3-25 03:22:10 | 显示全部楼层
Sören Auer,Berit Jungmann,Frank Schönefeldr mehr Kunden, mehr Abschlüsse und mehr Umsatz im Lösungsvertrieb!.Neu in der 2. Auflage: Effektive Nutzung von einfachen Vertriebskennziffern, Pipeline- und Forecast-Zuverlässigkeit, Vertrieb im Homeoffice..„E978-3-658-02975-3978-3-658-02976-0
发表于 2025-3-25 11:09:49 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 14:01:42 | 显示全部楼层
François Bry,Norbert Eisinger,Thomas Eiter,Tim Furche,Georg Gottlob,Clemens Ley,Benedikt Linse,Reinh
发表于 2025-3-25 16:09:33 | 显示全部楼层
Foundations of Rule-Based Query Answeringiberately limited to declarative languages in a classical setting: issues such as query answering in F-Logic or in description logics, or the relationship of query answering to reactive rules and events, are not addressed.
发表于 2025-3-25 20:04:16 | 显示全部楼层
Rule-Based Policy Representation and Reasoning for the Semantic Weburces and information disclosure..However, the term policy is often overloaded. A general definition might be “a statement that defines the behaviour of a system”. However, such a general definition encompasses different notions, including security policies, trust management policies, business rules
发表于 2025-3-26 02:07:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 07:11:47 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 10:20:32 | 显示全部楼层
Semantic Web Service Discovery and Selection in B2B Integration Scenarios provider. In general, those conditions restrict the interpretation of the original service capabilities as offered by a service provider (and discovered by the service requester) and influence the choice of a service. The approach is illustrated on an example from the shippercarrier domain.
发表于 2025-3-26 16:16:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 16:47:08 | 显示全部楼层
Harold Boley,Michael Kifer,Paula-Lavinia Pătrânjan,Axel Polleresbilder und Checklisten erleichtern die Umsetzung in die Praxis. Ein wertvoller Ratgeber für mehr Kunden, mehr Abschlüsse und mehr Umsatz im Lösungsvertrieb!.Neu in der 2. Auflage: Effektive Nutzung von einfachen Vertriebskennziffern, Pipeline- und Forecast-Zuverlässigkeit, Vertrieb im Homeoffice..„E
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