找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Reading Development and Difficulties; Bridging the Gap Bet David A. Kilpatrick,R. Malatesha Joshi,Richard K. Book 2019 Springer Nature Swi

[复制链接]
楼主: CAP
发表于 2025-3-23 11:46:57 | 显示全部楼层
Jane Oakhill,Kate Cain,Carsten Elbroitert diese eher mathematisch orientierten Ansätze, damit auch die bekannten psychologisch bedingten Fehler abgefangen oder stark gemildert werden. Im Ergebnis liefert die Entscheidungslehre somit Leitplanken für einen Entscheidungsprozess, der in den unterschiedlichsten Anwendungsfeldern zu einer h
发表于 2025-3-23 14:32:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 18:35:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 01:14:31 | 显示全部楼层
Jeremy Miciak,Jack M. Fletcheres sich hierbei um die Tendenz, etwas zu schnell zu glauben, nur weil es plausibel erscheint..Zum Narrow Thinking gehören neben den hier aufgeführten sogenannten Urteilsheuristiken auch alle Effekte, die damit zu tun haben, dass das mentale Abbild der Entscheidungssituation im Kopf des Entscheiders
发表于 2025-3-24 04:33:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 08:49:51 | 显示全部楼层
Book 2019 assessment, prevention, and intervention for students with reading difficulties.  The book reviews the Componential Model of Reading (CMR) and provides assessment techniques, instructional recommendations, and application models. It pinpoints specific cognitive, psychological, and environmental def
发表于 2025-3-24 11:49:48 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 15:32:16 | 显示全部楼层
Orthographic Mapping Facilitates Sight Word Memory and Vocabulary Learningon visual memorization of picture-like forms of words. Letter sound knowledge and phonemic awareness are central to the orthographic mapping process. Four phases of development portray sight word learning that results from orthographic mapping. Studies show that orthographic mapping facilitates vocabulary learning.
发表于 2025-3-24 22:37:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 01:32:33 | 显示全部楼层
The Componential Model of Reading (CMR): Implications for Assessment and Instruction of Literacy Proowever, despite spending trillions of dollars over the decades, literacy skills in the USA have not improved. In this chapter, a model, called the Componential Model of Reading (CMR) is described and how it can help in the assessment and intervention of reading problems. Some of the common assessmen
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-15 03:54
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表