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Titlebook: Quantitative Psychology Research; The 79th Annual Meet L. Andries van der Ark,Daniel M. Bolt,Sy-Miin Chow Conference proceedings 2015 Sprin

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楼主: urinary-tract
发表于 2025-3-28 15:51:01 | 显示全部楼层
Seock-Ho Kim,Yu Bao,Erin Horan,Meereem Kim,Allan S. Cohen_______________ Preface The book series, Applied Marketing Science - Angewandte Marketingforschung aims to bridge the gap between scientific rigor and practical relevance in the transfer of c- ting-edge theoretical and applied knowledge between scholars and practitioners. The series explores classic
发表于 2025-3-28 20:08:16 | 显示全部楼层
Ya-Hui Sugic change. It is not just about opening a Twitter account and putting the CEO on YouTube. It’s not just about active brand reputation and sentiment monitoring. It won’t be enough to set up a Facebook page. All those tactical activities will count for nothing unless there is a clear long-term and st
发表于 2025-3-29 02:02:20 | 显示全部楼层
Mario Luzardo,Pilar Rodríguezgic change. It is not just about opening a Twitter account and putting the CEO on YouTube. It’s not just about active brand reputation and sentiment monitoring. It won’t be enough to set up a Facebook page. All those tactical activities will count for nothing unless there is a clear long-term and st
发表于 2025-3-29 03:15:38 | 显示全部楼层
Mo Zhang,Jing Chen,Chunyi Ruan mit dem viel diskutierten Thema E-Sport. Darin beschloss man die Beschränkung jeglicher E-Sport-Engagements auf fußballbezogene Formate und die gleichzeitige Abneigung gegenüber allen anderen Spieletiteln, die Gewalt-, Kampf- oder Kriegsszenen beinhalten. Seitdem startete nicht nur der DFB selbst e
发表于 2025-3-29 07:59:14 | 显示全部楼层
L. Liang,K. Hayashi,Ke-Hai Yuanertungskriterien und Kosten-Nutzen-Analysen insbesondere aucSupply Chain Management (SCM) optimiert die Geschäftsprozesse vom Lieferanten bis zum Kunden. E-Business-Konzepte und Web-Technologien unterstützen dabei die Koordination aller Transaktionen.."E-Supply-Chain-Management" bietet einen umfasse
发表于 2025-3-29 12:13:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 18:47:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 21:17:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 00:17:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 06:18:31 | 显示全部楼层
Wen-Chung Wang,Chen-Wei Liu Angewandte Marketingforschung will include contributions in both German and English. For authors, Applied Marketing Science – Angewandte Marketingforschung off978-3-8350-0801-4978-3-8350-9614-1Series ISSN 2627-1982 Series E-ISSN 2627-2008
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