找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Qualitative Bildungsforschung; Methodische und meth Maja S. Maier,Catharina I. Keßler,Sabine Sandring Book 2018 Springer Fachmedien Wiesbad

[复制链接]
楼主: 相反
发表于 2025-3-28 15:58:16 | 显示全部楼层
Lena Dreier,Anca Leuthold-Wergin,Jasmin Lüdemann provinces and cities of the State Grid are facing severe safety management challenges. For example, distributed power sources such as photovoltaic and wind power are affected by natural weather, and their output is intermittent and difficult to control. Large-scale integration into the power system
发表于 2025-3-28 18:54:38 | 显示全部楼层
Lisa Maxelon,Franziska Piva,Desirée Jörke,Farina Nagelications. In this era of edge computing with the Internet of Things at its core, network edge devices generate massive amounts of real-time data. However, network edge data, such as remote sensing data, may contain sensitive information. Therefore, ensuring the security of massive remote sensing dat
发表于 2025-3-29 00:38:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 03:17:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 07:37:55 | 显示全部楼层
Dominique Matthes,Ina Herrmannand Machine Learning (ML) approaches. It starts from basics and gradually advances, step-by-step, to ways AI/ML concepts can help or benefit from Edge Computing platforms. .The book is structured into seven chapters; each comes with its own dedicated set of teaching materials (practical skills, demo
发表于 2025-3-29 13:09:39 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 15:41:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 21:42:30 | 显示全部楼层
(Um-)Wege im Feld: qualitative Fallauswahl zwischen Gegenstandskonstituierung und FeldbeschaffenheitA) sowie der Beschaffenheit und Zugangsbedingungen einzelner Forschungsfelder (B). Der Beitrag plädiert dafür, dem Sample eine zentrale Stellung innerhalb des Forschungsprozesses einzuräumen sowie Feldbeschaffenheiten, insbesondere beim Explorieren schwer zugänglicher Untersuchungsfelder, zu reflektieren und in die Ergebnisse einzubeziehen.
发表于 2025-3-30 00:21:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 07:40:15 | 显示全部楼层
Soziogenetische Typenbildung der Dokumentarischen Methodebundenheit und zu Vorannahmen von Forscherinnen und Forschern, am konkreten Beispiel erörtert und diskutiert. In der Beispielstudie geht es um die Rekonstruktion handlungsleitender Orientierungen sächsischer Schulleitungen im Umgang mit dem Steuerungsinstrument „institutionelle Zielvereinbarungen“.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-1 16:53
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表