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Titlebook: Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations; Sunil Kumar Kopparapu Book 2015 The Author(s) 2015 Call Center Analytics.Non-linguis

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发表于 2025-3-21 18:26:27 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations
编辑Sunil Kumar Kopparapu
视频video
概述Examines non-linguistic features to analyze speech.Addresses practical methodologies that can be employed in Call Centers.Examines using non-linguistics features to infer information from phone calls
丛书名称SpringerBriefs in Electrical and Computer Engineering
图书封面Titlebook: Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations;  Sunil Kumar Kopparapu Book 2015 The Author(s) 2015 Call Center Analytics.Non-linguis
描述The book focuses on the part of the audio conversation not related to language such as speaking rate (in terms of number of syllables per unit time) and emotion centric features. This text examines using non-linguistics features to infer information from phone calls to call centers. The author analyzes "how" the conversation happens and not "what" the conversation is about by audio signal processing and analysis.
出版日期Book 2015
关键词Call Center Analytics; Non-linguistic Feature; Sentiment Analysis; Speaking Rate; Speech Analytics; Voice
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-00897-4
isbn_softcover978-3-319-00896-7
isbn_ebook978-3-319-00897-4Series ISSN 2191-8112 Series E-ISSN 2191-8120
issn_series 2191-8112
copyrightThe Author(s) 2015
The information of publication is updating

书目名称Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations影响因子(影响力)




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书目名称Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations网络公开度




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发表于 2025-3-21 21:23:14 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 01:51:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 07:53:26 | 显示全部楼层
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发表于 2025-3-22 10:29:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 14:17:34 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 20:22:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 23:45:16 | 显示全部楼层
Sunil Kumar Kopparapuöste er damit eine Kontroverse unter den wirtschaftlichen und politischen Institutionen aus, wie dem Verfall der ostdeutschen Industrie zu begegnen sei. Nahezu alle Wirtschaftszweige waren von den Anpassungsschocks der Transformation betroffen, zu denen vor allem der Übergang von der Plan- zur Markt
发表于 2025-3-23 04:04:59 | 显示全部楼层
Sunil Kumar KopparapuUmfang aus. Die größte Bedeutung kam dabei der Migration von Ost- nach Westdeutschland zu. Nach Zahlen des Statistischen Bundesamtes beliefen sich die Ost-West-Wanderungen 1989 auf über 388.000, 1990 auf 395.000, 1991 auf 249.000 und 1992 auf 199.000 Personen. Dem standen West-Ost-Wanderungen in ein
发表于 2025-3-23 09:04:27 | 显示全部楼层
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