找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Non-Cognitive Factors and Learning within a Business Simulation; Tanja Kreitenweis Book 2021 The Editor(s) (if applicable) and The Author(

[复制链接]
楼主: Stubborn
发表于 2025-3-23 11:59:18 | 显示全部楼层
Operationalizing Learning within a Business Simulation Setup, is of interest to what extent learners’ skills and knowledge change based on a serious game, the business simulation SysTeamsChange is presented first. In addition to the basic structure of the business simulation, the game board and other components are described.
发表于 2025-3-23 14:20:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 19:55:44 | 显示全部楼层
Discussion of the Results,gression analysis is repeated and embedded in the existing literature. In the following Section 6.2, implications for educational institutions, primarily universities, are formulated and the extent to which companies can make use of the presented results is described.
发表于 2025-3-24 00:18:18 | 显示全部楼层
Conclusion, particular a haptic business simulation setting. A variety of non-cognitive factors from the fields of motivation, personality and affect and their influence on learners’ skills and knowledge states were examined. For this, a self-report and an objective measure were first developed, using the data
发表于 2025-3-24 04:24:27 | 显示全部楼层
ischen Bibliographie, in dem Veröffentlichungen zur Geschichte, zum politischen System der DDR, zum Verhältnis der DDR zu den nichtkommunistischen Ländern und zur deut­ schen Frage nachgewiesen wurden, nunmehr den zweiten vorlegen zu können. Er enthält Monographien, Auf­ sätze aus Sammelbänden und a
发表于 2025-3-24 08:38:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 11:34:16 | 显示全部楼层
Jahr 1986 hinein aufzunehmen. Weiter konnten kleinere Verbesserungen bei der Präsentation des Materials (z. B. Beginn der ersten Kolumne jeder Seite mit dem Auto­ rennamen auch dann, wenn dieser bereits auf der voraufgegangenen Seite mit Arbeiten genannt wird) vorge­ nommen sowie beispielsweise die
发表于 2025-3-24 18:12:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 21:09:26 | 显示全部楼层
Book 2021t and (3) exploring the moderating role of team preference in this type of learning setting. Using the newly developed scale, this work finds that learners‘ skills and knowledge states are more pronounced after playing the business simulation. .
发表于 2025-3-25 00:05:44 | 显示全部楼层
2570-0219 environment and (3) exploring the moderating role of team preference in this type of learning setting. Using the newly developed scale, this work finds that learners‘ skills and knowledge states are more pronounced after playing the business simulation. .978-3-658-35552-4978-3-658-35553-1Series ISSN 2570-0219 Series E-ISSN 2570-0227
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-18 01:32
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表