找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: New Strategies for Financial Services Firms; The Life-Cycle-Solut Dennis Kundisch Book 2003 Physica-Verlag Heidelberg 2003 Content.Customer

[复制链接]
楼主: obsess
发表于 2025-3-23 13:37:56 | 显示全部楼层
Dennis Kundischell zu einem weithin benutzten kommerziellen Terminus der 70er und frühen 80er Jahre wurde; Boyatzis schließlich griff 1982 in seinem Buch The Competent Manager das „Competency“-Konzept auf, das McClelland knapp zehn Jahre vorher kreiert und operationalisiert hatte. Seitdem hat sich eine wahre Compe
发表于 2025-3-23 15:17:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 18:56:53 | 显示全部楼层
Dennis Kundischell zu einem weithin benutzten kommerziellen Terminus der 70er und frühen 80er Jahre wurde; Boyatzis schließlich griff 1982 in seinem Buch The Competent Manager das „Competency“-Konzept auf, das McClelland knapp zehn Jahre vorher kreiert und operationalisiert hatte. Seitdem hat sich eine wahre Compe
发表于 2025-3-24 01:45:39 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 03:38:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 06:49:25 | 显示全部楼层
r a sustainable competitive advantage. Based on a profound analysis of developing mega-trends in the years ahead, es­ pecially in information and IT-intense market, Dr. Kundisch develops a new anti­ cyclical strategy that aims at using IT as an enabler to strengthen customer rela­ tionships and focus on indiv978-3-7908-0066-1978-3-642-57412-2
发表于 2025-3-24 12:16:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 18:39:32 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-642-57412-2Content; Customer Relationship Management; Financial Services; Financial Services Providers; Information
发表于 2025-3-24 21:26:06 | 显示全部楼层
978-3-7908-0066-1Physica-Verlag Heidelberg 2003
发表于 2025-3-24 23:15:40 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-4 05:34
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表