找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Neue Materialien für einen realitätsbezogenen Mathematikunterricht 7; ISTRON-Schriftenreih Hans Humenberger,Berthold Schuppar Textbook 2021

[复制链接]
楼主: 脾气好
发表于 2025-3-27 00:05:05 | 显示全部楼层
Jörg Meyerwork for this book. A variety of studies have tried to use social media to improve situational awareness based on various approaches. Although, as discussed in Chap. ., there is a possibility of using social media to fill the gap of existing recovery indicators by its timeliness and variety, to the
发表于 2025-3-27 04:48:19 | 显示全部楼层
Reinhard Oldenburgnd Tsunami. Based on the methodology described in Chap. ., the author conducts Latent Dirichlet Allocation (LDA) with Twitter data after the Great East Japan Earthquake and Tsunami of 2011 and addresses whether topics frequency ratios are correlated with socio-economic activities as reflected in the
发表于 2025-3-27 07:05:16 | 显示全部楼层
Anna-Katharina Poschkamp,Robin Göller,Michael Besserich can be used as a proxy of the socio-economic recovery activities as discussed in Chap. .. Particularly, this chapter analyzes correlations between social media communication and the socio-economic recovery activities as reflected in the housing market data (RQ2). As this study examined in Chap. 
发表于 2025-3-27 13:21:37 | 显示全部楼层
Berthold Schuppar recovery indicators as reflected in housing market data after Hurricane Sandy (RQ2). Based on the methodology presented in Chap. ., the author collects tweets posted by people who were in New York City when Hurricane Sandy landed and analyzes correlations between their sentiment and the excess dema
发表于 2025-3-27 15:11:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 20:53:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 23:10:08 | 显示全部楼层
,„Mathematik im Schulgarten“ – Anlässe für fächerverbindenden und anwendungsorientierten Mathematikuerbinden. Ausgangspunkt sind für uns übliche Aktivitäten im Schulgarten, wie das Anlegen und Bepflanzen von Beeten oder Beobachtungen von Tieren und Pflanzen, die Unterrichtsthemen der Biologie und Mathematik gleichermaßen ansprechen. Die zentralen Abschnitte des Beitrags behandeln exemplarisch: i)
发表于 2025-3-28 06:05:36 | 显示全部楼层
Lebensversicherungen im Mathematikunterricht als Beitrag zur Verbraucherbildung,erbraucherbildung zu Versicherungen vermittelt werden, die künftig jede Schülerin und jeden Schüler betreffen werden. Zudem können mathematische Modellierungskompetenzen gefördert werden, indem elementare Finanzmathematik (Zinseszinsen, Barwerte, Äquivalenzprinzip) und stochastische Modelle (Sterbet
发表于 2025-3-28 09:45:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 13:05:48 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-7 17:04
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表