找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Narratives of Social Justice Educators; Standing Firm Shirley Mthethwa-Sommers Book 2014 The Author(s) 2014 Beverly Daniel Tatum.Cathy Poha

[复制链接]
查看: 41375|回复: 46
发表于 2025-3-21 19:33:05 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Narratives of Social Justice Educators
副标题Standing Firm
编辑Shirley Mthethwa-Sommers
视频video
概述Uses narratives to make social justice education tangible and accessible, thus reducing resistance toward social justice issues.Each chapter concludes with reflection questions and specific lessons th
丛书名称SpringerBriefs in Education
图书封面Titlebook: Narratives of Social Justice Educators; Standing Firm Shirley Mthethwa-Sommers Book 2014 The Author(s) 2014 Beverly Daniel Tatum.Cathy Poha
描述This book presents narratives of eminent social justice educators, which provide a window into why these educators have made it their mission to educate for attainment of social justice; it succinctly defines what social justice education is and what it is not.  Eleven nationally and internationally eminent narratives of social justice educators, namely, Beverly Daniel Tatum, Sonia Nieto, Kevin Kumashiro, Valerie Ooka Pang, Teresita Aguilar, Gaille Canella, Christine Sleeter, Julie Andrzejewski, Norma Bailey, Kent Koppelman, and Cathy Pohan, are featured.  Racial, gender, socio-economic class, and sexuality diversity of the social justice educators enriches the book by providing multidimensional perspectives on the impact of social positioning in choosing to educate for social justice. Chapter One, “Introduction to Social Justice Educators,” provides an in-depth introduction to the social justice educators who are featured in the book.  It delineates reasons they were selected to participate in the study of narratives for social justice educators. This chapter highlights diverse paths that contributed to the participants engaging in social justice education and outlines all their c
出版日期Book 2014
关键词Beverly Daniel Tatum; Cathy Pohan; Christine Sleeter; Gaille Canella; Julie Andrzejewski; Kent Koppelman;
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-08431-2
isbn_softcover978-3-319-08430-5
isbn_ebook978-3-319-08431-2Series ISSN 2211-1921 Series E-ISSN 2211-193X
issn_series 2211-1921
copyrightThe Author(s) 2014
The information of publication is updating

书目名称Narratives of Social Justice Educators影响因子(影响力)




书目名称Narratives of Social Justice Educators影响因子(影响力)学科排名




书目名称Narratives of Social Justice Educators网络公开度




书目名称Narratives of Social Justice Educators网络公开度学科排名




书目名称Narratives of Social Justice Educators被引频次




书目名称Narratives of Social Justice Educators被引频次学科排名




书目名称Narratives of Social Justice Educators年度引用




书目名称Narratives of Social Justice Educators年度引用学科排名




书目名称Narratives of Social Justice Educators读者反馈




书目名称Narratives of Social Justice Educators读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

1票 100.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:52:09 | 显示全部楼层
SpringerBriefs in Educationhttp://image.papertrans.cn/n/image/661331.jpg
发表于 2025-3-22 01:43:36 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-319-08431-2Beverly Daniel Tatum; Cathy Pohan; Christine Sleeter; Gaille Canella; Julie Andrzejewski; Kent Koppelman;
发表于 2025-3-22 06:39:04 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 12:11:59 | 显示全部楼层
Binnenmarkt gelegt. Der europäische Binnenmarkt führt die nationalen Märkte der Mitgliedstaaten zusammen. Im europäischen Binnenmarkt werden seit 1992 alle Waren und Dienstleistungen zu gleichen Bedingungen wie auf den Märkten der einzelnen Mitgliedstaaten angeboten und verkauft. Das erfordert den n
发表于 2025-3-22 16:11:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 18:41:53 | 显示全部楼层
Shirley Mthethwa-Sommersvon der Finanzknappheit der kommunalen und städtischen Haushalte. Hinsichtlich der Schülerzahlentwicklung gilt für alle neuen Bundesländer ein Rückgang in den Geburtenzahlen der letzten 5 Jahre um regional bis zu 70%. Für Sachsen-Anhalt bedeutet dies konkret, daß schon im Jahr 2000 die Zahl der einz
发表于 2025-3-22 23:18:49 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 02:02:29 | 显示全部楼层
Shirley Mthethwa-Sommersim Sinne einer Nutzung der im Modellvorhaben „Selbstständige Schule“ NRW gewährten Handlungsspielräume notwendig ist (vgl. Kapitel 1). Ziel dieses Kapitels ist es, näher zu klären, was konkret unter Organisationalem Lernen in der Schule zu verstehen ist. Um dieses Ziel zu erreichen, ist es zunächst
发表于 2025-3-23 08:32:12 | 显示全部楼层
Shirley Mthethwa-Sommerszw. Leithwood und Louis (2000) im Kontext des Organisationalen Lernens die „überschaubare“ Zahl an Forschungsbefunden kritisch angemerkt und mehr fundierte theoretische und vor allem empirische Beiträge gefordert (vgl. Kapitel 2.2), so gilt dies für den Gegenstandsbereich der schulischer Steuergrupp
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-3 19:43
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表