找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Messung der Dienstleistungsqualität in komplexen Marktstrukturen; Perspektiven für ein Sven Pastowski Book 2004 Deutscher Universitäts-Verl

[复制链接]
楼主: sesamoiditis
发表于 2025-3-25 04:02:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 11:17:40 | 显示全部楼层
Sven Pastowskis paper, that irrigation and drainage systems should be rebuilt and improved for better control of the outflow of water. Another goal, that was deeply analysed, is to create favourable conditions for water retention and finally more effective water management in agricultural lands. Different actions
发表于 2025-3-25 13:30:47 | 显示全部楼层
Sven Pastowskiincreases, TDS declines and the concentrations of most main ions also decline, while the concentration of K., NO., and PO. increases. Elevation and geographic location of springs and streams in given climate zone and vegetation zone are additional natural factors affecting water chemistry, and this
发表于 2025-3-25 16:28:15 | 显示全部楼层
threats..This book addresses the needs of professional engineers, researchers, policy planners, decision-makers, stakeholders, and anyone looking to learn more about the quality situation of water resources in Poland and other similar countries and regions..978-3-030-64894-7978-3-030-64892-3Series ISSN 2364-6934 Series E-ISSN 2364-8198
发表于 2025-3-25 20:37:48 | 显示全部楼层
Einleitung,e zu messen ist, unterbleibt jedoch! „Wissen heißt messen.“ Dieses Zitat von Werner von Siemens scheint als Grundlage vieler Konzeptionen und Durchführungen von Qualitätsmessungen von Hochschulleistungen zu dienen: Wenn man erst einmal etwas gemessen hat, dann ist der Sachverhalt klar. Das Messen im
发表于 2025-3-26 02:28:20 | 显示全部楼层
Fazit,en auf einem Markt identifiziert und ihre Beziehungen zueinander beschrieben sind, ist die Grundlage für die Konzeption umfassender Qualitätsmessansätze gelegt. Legt man die Definition von Qualität zugrunde, wie sie die Deutsche Gesellschaft für Qualität verwendet, so bezeichnet Qualität, in welchem
发表于 2025-3-26 04:18:57 | 显示全部楼层
2628-7366 verfahren für die Dienstleistungsqualität und leitet Anforderungen an das Qualitätsmanagement von Hochschulen und an Messverfahren für Hochschulleistungen ab...978-3-8244-8124-8978-3-322-81768-6Series ISSN 2628-7366 Series E-ISSN 2628-7374
发表于 2025-3-26 11:57:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 12:53:10 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-322-81768-6Dienstleistung; Evaluation; Forschung; Hochschulbereich; Hochschule; Hochschulen; Qualität; Qualitätsmanage
发表于 2025-3-26 19:22:56 | 显示全部楼层
978-3-8244-8124-8Deutscher Universitäts-Verlag/GWV Fachverlage GmbH, Wiesbaden 2004
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-8 11:29
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表