找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Marketing Research; Chris West Textbook 1999Latest edition Macmillan Publishers Limited 1999 data analysis.market research.marketing

[复制链接]
楼主: collude
发表于 2025-3-23 11:40:40 | 显示全部楼层
Chris Westführen, den Richtigen zu finden. Der Ausgangspunkt ist in aller Regel, die Anforderungen möglichst objektiv zu definieren. Dabei werden umfangreiche Kompetenzmodelle bemüht und fachliche Anforderungen spezifisch benannt. Eine Personalentscheidung ist in ihrem Kern jedoch kein analytischer, objektive
发表于 2025-3-23 14:53:06 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 19:18:48 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 23:29:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 03:33:11 | 显示全部楼层
Chris Westführen, den Richtigen zu finden. Der Ausgangspunkt ist in aller Regel, die Anforderungen möglichst objektiv zu definieren. Dabei werden umfangreiche Kompetenzmodelle bemüht und fachliche Anforderungen spezifisch benannt. Eine Personalentscheidung ist in ihrem Kern jedoch kein analytischer, objektive
发表于 2025-3-24 09:53:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 13:27:18 | 显示全部楼层
Introduction,et of qualitative or quantitative research techniques to obtain data which describes and analyses markets or potential markets. To the layman it means ‘surveys’. A word association test carried out on ‘market research’ will invariably produce responses such as ‘clipboard’, ‘interviewer’ or ‘statisti
发表于 2025-3-24 16:36:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 20:43:22 | 显示全部楼层
Defining Marketing Information Needs, and often the most important — steps in a research exercise must therefore be devoted to assessing what information, or what mix of information, will help solve the marketing problems that are being considered.
发表于 2025-3-25 00:46:47 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-20 10:23
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表