找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Manual der fetalen Medizin; Mit Referenzwerten f K. T. M. Schneider,C. Kaisenberg,W. Holzgreve Book 1994 Springer-Verlag Berlin Heidelberg

[复制链接]
楼主: 分期
发表于 2025-3-28 18:22:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 22:22:48 | 显示全部楼层
Fetale Erkrankungen mit chirurgischer Interventionsmöglichkeit Jahrzehnts entwickelt. Dabei spielten verbesserte Methoden der bildgebenden Verfahren und der fetalen Überwachung, ein gereiftes Verständnis der fetalen Physiologie und Pathophysiologie und die Entwicklung neuer geeigneter Operationstechniken eine entscheidende Rolle. Dies führte zur Veränderungen
发表于 2025-3-29 00:26:04 | 显示全部楼层
Fetales Immunsystemeiligt, die für die Mutter fremd sind. Der Fetus wird aber von der Mutter nicht in einer Art und Weise abgestoßen, wie der mütterliche Organismus es mit Haut- oder Nierentransplantaten tun würde. Die Mechanismen, die den Feten und die Plazenta von Abstoßung bewahren, lassen sich in zwei Gruppen eint
发表于 2025-3-29 05:21:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 10:06:37 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 12:59:12 | 显示全部楼层
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgrevefferent types of knowledge for teaching mathematics.IncludesThe purpose of this research is to identify the categories of South Korean elementary teachers’ knowledge for teaching mathematics. Emerging from the data collected and the subsequent analysis are five categories of South Korean elementary
发表于 2025-3-29 18:17:44 | 显示全部楼层
fferent types of knowledge for teaching mathematics.IncludesThe purpose of this research is to identify the categories of South Korean elementary teachers’ knowledge for teaching mathematics. Emerging from the data collected and the subsequent analysis are five categories of South Korean elementary
发表于 2025-3-29 22:31:05 | 显示全部楼层
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgreveit started with building a cognitive framework of the development of children’s thinking and carried this cognitive perspective into work with teachers (Carpenter, Fennema, & Franke, 1996). Over the years, some scholars have shifted toward a more situated perspective in working with teachers (Franke
发表于 2025-3-30 03:32:10 | 显示全部楼层
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgreveit started with building a cognitive framework of the development of children’s thinking and carried this cognitive perspective into work with teachers (Carpenter, Fennema, & Franke, 1996). Over the years, some scholars have shifted toward a more situated perspective in working with teachers (Franke
发表于 2025-3-30 05:36:13 | 显示全部楼层
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgreven (Frankenstein, 1995; Gutstein, 2006). One way to support mathematics teachers in developing mathematics pedagogies for social justice may be to use lesson study, a powerful form of professional development in Japan that is increasingly used in the United States (Lewis & Tsuchida, 1998), to engage
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-7 06:34
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表