找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Living and Dying with AIDS; Paul I. Ahmed (Lecturer),Nancy Ahmed Book 1992 Springer Science+Business Media New York 1992 AIDS.Emotion.HIV.

[复制链接]
查看: 29063|回复: 55
发表于 2025-3-21 18:42:34 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Living and Dying with AIDS
编辑Paul I. Ahmed (Lecturer),Nancy Ahmed
视频video
图书封面Titlebook: Living and Dying with AIDS;  Paul I. Ahmed (Lecturer),Nancy Ahmed Book 1992 Springer Science+Business Media New York 1992 AIDS.Emotion.HIV.
描述In this nation, in this decade, there is only one way to deal with an individual who is sick-with dignity, with compassion, care and confidentiality, and without discrimi­ nation. Statement made by President George Bush at the National Business Leadership Conference This book is about the care of sick human beings. It is about the heroic struggle of individuals with AIDS. It is about their daily coping in the workplace and at home; about economic problems, the loss of friendship and family support, and physical and emotional pain. But it is also about empowering them to deal with their disease, viewing them not as victims but as warriors, vital and active par­ ticipants in their battle against AIDS. This book is also about the social context in which HIV-infected persons and people with AIDS live. It is about how we must learn to deal with sickness in more compassionate and humanitarian ways and what we yet need to learn. It touches on the health care system that confronts those who are ill, on programs of prevention and education, and on the personal implications of broader national and local policies.
出版日期Book 1992
关键词AIDS; Emotion; HIV; Public Health; Stress; Virus; psychiatry
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-1-4899-2347-9
isbn_softcover978-1-4899-2349-3
isbn_ebook978-1-4899-2347-9
copyrightSpringer Science+Business Media New York 1992
The information of publication is updating

书目名称Living and Dying with AIDS影响因子(影响力)




书目名称Living and Dying with AIDS影响因子(影响力)学科排名




书目名称Living and Dying with AIDS网络公开度




书目名称Living and Dying with AIDS网络公开度学科排名




书目名称Living and Dying with AIDS被引频次




书目名称Living and Dying with AIDS被引频次学科排名




书目名称Living and Dying with AIDS年度引用




书目名称Living and Dying with AIDS年度引用学科排名




书目名称Living and Dying with AIDS读者反馈




书目名称Living and Dying with AIDS读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-22 00:14:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 04:24:17 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 07:50:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 10:31:31 | 显示全部楼层
endungswissen und die Kreativität innovativer Kunden in den Leistungserstellungsprozess von der Ideenfindung bis hin zur Markteinführung integriert werden können und somit als Voraussetzung für eine konsequente Kundenorientierung stehen. Darüber hinaus konnte gezeigt werden, dass die virtuelle Kunde
发表于 2025-3-22 16:44:23 | 显示全部楼层
Alexandra Teguis,Paul I. Ahmedcheiden: Zufriedenheitsmanagement und Beschwerdemanagement. Im Zufriedenheitsmanagement geht es vor allem darum, das Entstehen von Unzufriedenheit zu vermeiden und Kundenbindung über eine Erhöhung des Leistungswertes (z.B. durch exklusive Vorteile als Clubmitglied oder Kundenkarteninhaber) zu erreic
发表于 2025-3-22 18:17:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 00:00:29 | 显示全部楼层
ellen) Kunden und verbessern andererseits auch deren Wissenstand über die Leistungen der einzelnen Anbieter. Sind Kunden jedoch in der Lage, die Leistungen einzelner Unternehmen genauer zu vergleichen, reduziert sich ihr subjektiv empfundenes Kaufrisiko. Dies kann sich wiederum negativ auf die Kunde
发表于 2025-3-23 05:19:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 06:44:19 | 显示全部楼层
Michael H. Antoni,Neil Schneiderman,Arthur LaPerriere,Mary Jo O’Sullivan,Jennifer Marks,Jonell Efantellen) Kunden und verbessern andererseits auch deren Wissenstand über die Leistungen der einzelnen Anbieter. Sind Kunden jedoch in der Lage, die Leistungen einzelner Unternehmen genauer zu vergleichen, reduziert sich ihr subjektiv empfundenes Kaufrisiko. Dies kann sich wiederum negativ auf die Kunde
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-28 01:01
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表