找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Lernentwicklungsgespräche aus der Sicht von Schülerinnen und Schülern; Eine Mixed-Methods-S Julia Häbig Book 2018 Springer Fachmedien Wiesb

[复制链接]
楼主: 传家宝
发表于 2025-3-26 22:24:35 | 显示全部楼层
Julia Häbigopulations. Therefore, epidemiologists can help in designing new mythologies and help in analyzing the statistical data that could be retrieved from a diseased population. Healthcare meets regarding the needs and requirements of a basic healthy lifestyle could be held often to instill a desire to br
发表于 2025-3-27 03:02:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 08:25:52 | 显示全部楼层
Julia Häbigating in the study was 75.6 ± 12.31 years, and 53.8% of them were women, 64.3% of them had NYHA IV class in heart failure classification. It was determined that the mean score of the patients on the Left Ventricular Dysfunction Scale was 92.72 ± 10.83, and the mean score on the Basal Dyspnea Index w
发表于 2025-3-27 13:02:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 15:38:36 | 显示全部楼层
Lernentwicklungsgespräche aus der Sicht von Schülerinnen und SchülernEine Mixed-Methods-S
发表于 2025-3-27 21:15:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 01:32:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 03:25:20 | 显示全部楼层
n Einzelschule aus einer schulentwicklungstheoretischen Perspektive berücksichtigt. Die Ergebnisse zeigen, worin das Potenzial solcher Dreiergespräche liegt und wo noch Entwicklungsbedarf an den Schulen besteht..978-3-658-21631-3978-3-658-21632-0
发表于 2025-3-28 09:06:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 13:55:21 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-11 19:23
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表