用户名  找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Leitfaden der Histologie des Menschen; Hermann Hoepke Textbook 1950 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 1950 Histologie

[复制链接]
楼主: OBESE
发表于 2025-3-23 09:51:33 | 显示全部楼层
ge. New and innovative research has begun to explore the way that these gestures can be used to inform on how children’s ideas for science concepts change. Such research is firmly embedded in a constructivist perspective (Driver R et al. Educ Res 23(7):5–12, 1994), which has a strong background of r
发表于 2025-3-23 17:49:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 22:01:39 | 显示全部楼层
,Mikroskop und Präparat,chwachen und starken Linsen. Aber was wir durch das Mikroskop sehen, ist nicht mehr das Objekt selber. Das Mikroskop vergrößert nicht, es ist keine Lupe. Was wir als mikroskopischen Schnitt unter seine Frontlinse, das Objektiv, legen, ist einmal durch unsere Methoden, die überhaupt erst den Schnitt
发表于 2025-3-24 01:11:22 | 显示全部楼层
m. The symposium addressed learning among primary, secondary and university students pursuing careers as engineers or scientists and pre-service teachers. The themes include the study of conceptual knots related to the content, the implications for teacher training and the persistence of difficultie
发表于 2025-3-24 02:23:14 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 08:27:51 | 显示全部楼层
Hermann Hoepkehat the students were able to apply the approach taught to them for chemical equilibrium and displayed newly developed PCK in the topic taught. The study demonstrates that focus on developing PCK using the principles of pedagogical transformation in a single topic in a methodology course will enable
发表于 2025-3-24 11:13:52 | 显示全部楼层
Hermann Hoepkef qualitative research with Early Years practitioners allowed us to collaborate to describe hypothesised developmental sequences. These trajectories relate to conceptual development (with origins in observation and recording), enquiry skills (starting from direct experiences) and science as discours
发表于 2025-3-24 18:36:27 | 显示全部楼层
Hermann Hoepkeng the class as a group and of taking into account the contingency of these concepts. The didactic contract and normative identity or model of identity are specific to classroom situations and evolve in the classroom with time. Among the differences, we note the historical evolution of the didactic
发表于 2025-3-24 20:47:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 00:12:25 | 显示全部楼层
,Die Einheit des Körpers,insten Ausläufern des Nervengewebes umsponnen. So können wir in Abwandlung eines Wortes von Ricker sagen: Die im Bindegewebe verlaufende, nervös regulierte Strombahn beherrscht den Körper, sie ist überall zu treffen, sie sichert seine Leistung und seine seelische Verfassung. Aus diesem Grunde bespre
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-10 03:54
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表